رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی:

60درصد پزشکان آذربایجان شرقی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی آذربایجان‌شرقی در نشست خبری امروز این سازمان، خبر داد: 60 درصد کارکنان و پزشکان استان عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۷۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد ایرجیان با اشاره به خدمات رسانی تیم پزشکی این سازمان به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: 50 نفر از پزشکان و پرستاران مجرب استان جهت خدمات رسانی به زائران در مرز مهران و مسیر نجف به کربلا حضور یافته و خدمات رسانی کردند.

وی با یادآوری برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه خداآفرین اوایل مرداد ماه سال جاری، از برگزاری همایشی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: چهارم آذرماه همایشی به مناسبت هفته بسیج و اختتامیه بیمارستان صحرایی در تالار وحدت تبریز برگزار می شود که در این همایش از فعالان بسیج نیز تجلیل خواهد شد.

ایرجیان با اشاره به نبود حتی یک پزشک متخصص در منطقه خدافرین، ادامه داد: با برپایی بیمارستان صحرایی در مردادماه امسال، 150 پزشک متخصص و فوق تخصص به همراه 300 پرستار در این منطقه حاضر شده و خدمات رسانی کردند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری آیینی درهشتم اسفند ماه به مناسبت روز قشر جامعه پزشکی، برگزاری کارگاه های آموزشی صالحین، برنامه روز بصیرت، اعزام کاروان های راهیان نور، نشست های ماهانه سرگروه‌‌های صالحین و ویزیت رایگان را از دیگر برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها