خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: از زمان تشکیل این نهاد مقدس به دستور امام خمینی(ره)، بسیج همه فرمول‌های دنیا را به‌هم‌ریخته است.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
بسیج همه معادلات جهان را به‌هم‌ریخته/ با تفکر بسیجی مشکلات جامعه را برطرف کنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، حضرت علی (ع) را الگوی اصلی بسیجیان دانست و اظهار داشت: از زمان تشکیل این نهاد مقدس به دستور امام خمینی(ره)، بسیج همه فرمول‌های دنیا را به‌هم‌ریخته است.

وی بابیان اینکه بسیج تمام معادلات دنیا را تغییر داده است، افزود: امیدواریم روحیه و تفکر بسیجی در همه ما تجلی پیدا کند و با تفکر بسیجی بتوانیم مشکلات جامعه را رفع کنیم.

معاون استاندار قم موضوع سلامت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان از بین برود و باید همگان تلاش کنند تا بتوانیم به موقعیت مطلوب برسیم.

وی فعالیت‌های وزیر بهداشت را مدنظر قرار داد و گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی جزء افتخارات نظام و وزارتخانه هستند و در شرایط فعلی با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی با جسارت توانسته‌اند در راستای سلامت جامعه گام بردارند.

جمالی ادامه داد: یکی از خدمات حوزه بهداشت ساخت‌وساز بیمارستان در قم است که باید تلاش شود این اقدام به نحو احسن اجرایی شود و به‌عنوان یک تحول عظیم به شمار می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه قم دارای جایگاه بسیار عظیمی در کشور و دنیا است، ابراز کرد: باید در زمینه سلامت در قم کوشیده شود و اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات این حوزه داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم راهپیمایی اربعین را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: راهپیمایی اربعین هرسال باشکوه‌تر از سال گذشته پیگیری می‌شود و در شرایطی که جریان تکفیری در حال سرکوب اسلام ناب محمدی است، این راهپیمایی  به‌عنوان یک مانور عظیم، ائدولوژیک بوده و قطعاً اثربخش خواهد بود.
ارسال نظرات