خبرهای داغ:

همایش تجلیل از جهادگران علمی، منتخبان اقشار و دانشور بسیجی در قم برگزار شد

همایش تجلیل از جهادگران علمی، منتخبان اقشار و دانشور بسیجی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۴۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
همایش تجلیل از جهادگران علمی، منتخبان اقشار و دانشور بسیجی در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش تجلیل از جهادگران علمی، منتخبان اقشار و دانشور بسیجی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاج‌صادقی با اشاره به اینکه بسیج تداعی‌گر نهضت عاشورای حسینی است، اظهار داشت: فرهنگ بسیج و بسیجی الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست چراکه بزرگ‌ترین جلوه نهضت عاشورا جلوه دفاع از بزرگ‌ترین هدیه‌های الهی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در مجالس حسینی علاوه بر یا حسین گفتن باید با حسین بودن نیز آموزش داده شود، تصریح کرد: فرهنگ حسینی که دفاع از اسلام ناب محمدی و زنده نگاه‌داشتن مبانی اسلام است باید در بین مردم و جوانان ترویج داده شود.

حاج‌صادقی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم در کشور گفت: ایشان اولویت اول کشور را اقتصاد مقاومتی و اولویت دوم را جهش علمی می‌دانند چراکه علم قدرت است و عامل اصلی اقتدار بخشیدن به یک ملت ازنظر اقتصادی و سیاسی و کرامت بخشیدن به کشور در جهان به شمار می‌رود.

در پایان این مراسم، از منتخبان بسیج اقشار مختلف استان قم نظیر بسیج دانش‌آموزی، مهندسان صنعت، مهندسان عمران و معماری، بسیج فرهنگیان، حقوقدانان، مهندسان کشاورزی، بسیج دانشجویی، بسیج کارگری، بسیج طلاب، فعالان اتاق فکر بسیج و مسئولان مجمع بسیج استان تجلیل شد.
ارسال نظرات