خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود

حوزه های علمیه ایران اسلامی، حوزه های علمیه با تفکر بسیجی انقلابی است

حجت الاسلام شریفی در همایش استانی طلاب انقلابی در شاهرود گفت: درس خواندن یک نوع انقلابی بودن است و روحانی در میدان علم و عمل قرار دارد و حوزه های علمیه ایران اسلامی حوزه های علمیه امیرالمونین و امام زمان(عج) و بسیج انقلابی امام خامنه ای است.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در همایش استانی طلاب انقلابی که به مناسبت هفته بسیج و روز دوم آذر روز بسیج طلاب و روحانیون با حضور طلاب و روحانیون استان در مسجد امام حسن عسکری(ع) شاهرود برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته بسیج و خیرمقدم به همه شرکت کنندگان در این همایش اظهار کرد: امیدواریم همه ما در سربازی امام عصر(عج) ثابت قدم باقی بمانیم و از طلاب در خط ولایت و انقلاب و علم و جهاد و ایثار باشیم.

وی با بیان اینکه مداد العلماء افضل من دماء الشهدا افزود: تمام طلاب و روحانیون شهید ما از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون عشق و ایمان به علم آموزش داشته و از این سنگر به دفاع از اسلام و انقلاب شتافتند و همه در خط ولایت پرورش یافته بودند.

شریفی با اشاره به سخنان امام راحل در باب بسیج بیان کرد: امام بسیج را شجره طیبه ای عنوان نمودند که درخت پرثمری است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوات یقين و حديث عشق مي‌دهد، بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.

وی با بیان سخنانی مقام معظم رهبری در باب بسیج اظهار کرد: بسیج یک حقیقت منحصر به فرد در انقلاب است و اهمیت شناخت مبانی فرهنگی بسیج بسیار اهمیت دارد و بسیج مهمترین عامل وحدت و انسجام ملی و برقراری امنیت و پیروزی در دفاع مقدس و بازدارندگی نظام اسلامی و استکبارجهانی و پیروزی حزب الله لبنان در برابر صهیونیست و عامل مقاومت در مردم سوریه و عراق و بحرین و یمن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: بسیج طراوت عشق و معرفت بویژه بسیج طلاب و روحانیون که جلساتش انسجام انگیز است.

وی بیان کرد: درس خواندن یک نوع انقلابی بودن است همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند که باید تولید علم داشته باشیم و روحانی در میدان علم و عمل قرار دارد و حوزه های علمیه ایران اسلامی حوزه های علمیه امیرالمونین و امام زمان(عج) و بسیج انقلابی امام خامنه ای است.

شریفی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش با تاکید بر تعامل سپاه و بسیج با حوزه های علمیه گفت: باید تعامل و همراهی و همفکری بسیج و سپاه با حوزه های علمیه در برگزاری جلسات موثر و ارتقاء بخش در سطوح معرفتی بصیرتی تربیتی و مهارتی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها