همایش پیاده روی و تجمع بزرگ کارمندان بسیجی استان کردستان در سومین روز از هفته بسیج در سد وحدت سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،
همایش پیاده روی و تجمع بزرگ کارمندان بسیجی استان کردستان به مناسبت هفته بسیج در سد وحدت سنندج برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان دراین همایش با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است گفت: بدون شک در دنیا هیچ نهادی مثل بسیج نتوانسته همه ی اقشار را در درون خود سازماندهی کنند، زیرا امام راحل (ره) با درایت و به دنبال آن فرماندهانی که هم اکنون نیز در حال تلاش هستند این نهاد روز به روز در حال گسترش و قوت گرفتن است.

وی گفت: وقتی که کسی عضو بسیج می شود طبیعتاً تفاوتش با دیگر مردم این نیست که ثبت نام کند و عضو شود بلکه تفکر بسیجی که امام همواره اشاره می کردند که اگر تفکر بسیجی باشد هیچ دشمنی توان مقابله با ما را ندارد را دارند،  لذا اگر تفکر بسیجی در همه ی زندگی رسوخ کند تمام حرکات و رفتارها را راهنمایی می کند.

 

وی اظهار کرد: ظرفیت فرهنگ بسیجی، ظرفیت بی نظیری است که در آن فرهنگ بسیج و گسترش تفکر بسیجی از نظریه به عمل باید برسد و امروز این اسطوره ی صبر و بردباری «بسیجی مخلص خدا» الگوی مقاومت در بین مبارزین خسته ناپذیر مسلمان و غیر مسلمان علیه استکبار نمود پیدا کرده است.

 

زاهدی در پایان گفت: کارکنان بسیجی باید نسبت به حل مشکلات مردم و توسعه استان گام بردارند و در جهت پایداری انقلاب اسلامی قدم برداشته و آن را در اولویت های کاری خود قرار

ارسال نظرات