نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
کارها در امور شهری نظام‌مند شده، که بیانگر اقدامات و تعامل خوب موجود در بین مجموعه مدیریت شهری است.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۱۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و معاونان شهرداری زنجان که با حضور علی وقفچی دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اذعان به تغییر روی داده در چهره شهر زنجان طی چند سال اخیر گفت: سلامت موجود در این مجموعه بیانگر مراقبت است، چرا که بعد از این همه سال از پیروزی انقلاب سلامت افراد تبدیل به اولویت نخست کشور شده است و امیدوارم روند حضور افراد پاک‌دست و سلامت در این مجموعه تداوم یابد.

فریدون احمدی با تاکید بر لزوم جلب اعتماد مردم در ابعاد مختلف افزود: کسب اعتماد عمومی به عنوان سرمایه عمومی به اندازه تمام خدمات ارزش دارد.

ویمجلس شورای اسلامی و شوراها را مکمل یکدیگر دانست و تصریح کرد: به عنوان نماینده مجلس، مراجعات مربوط به حوزه شهری را به اعضای شورا عودت می‌دهم، تا از منابع درست آن پیگیری شود و به طور حتم پیگیری با این رویه منتج به نتیجه می‌شود

احمدی با تاکید بر قابلیت موجود در بین اعضای شورا به لحاظ آشنایی به مسائل شهری افزود: شورا باید به عنوان شورای شهر عمل کرده و از محدود شدن در شهرداری امتناع کند، هر چند محقق شدن این مهم با مشکلاتی مواجه است.

وی با اعلام مخالفت خود با هر اقدامی که محدود کننده اختیارات شورا باشد، ادامه داد: یکی ازاین موارد تمرکز منابع اعتباری است، چرا که پولی از منابع دولتی متمرکز شده باشد را نمی‌توان گرفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری روندی که اعضای شورا و نمایندگان مجلس بتوانند امور را با همراهی هم پیگیری کنند، تاکید کرد و اضافه کرد: به تبع اعضای شورا در امور شهری متخصص هستند و این امور باید توسط آن‌ها رهگیری و اقدام شود.

احمدی با مطلوب دانستن روند دموکراسی در حال تمرین در کشور ما افزود: پایه کار دموکراسی در حال اجرا در کشور ما درست است.

وی با اذعان به افزایش مطالبات از شورا در سطح جامعه تصریح کرد: به یقین منابع موجود پاسخگوی نیازمندی‌ها و مطالبات موجود در این حوزه نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اقدام برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری زنجان را از اقدامات موثر اعلام کرد و گفت: کمک کردن برای فراهم کردن سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین برنامه‌های آینده محسوب می‌شود که باید راه‌کارهای آن برنامه‌ریزی شود.

احمدی با بیان اینکه دریافت کمک مالی بلاعوض، وام و اشتغال مهم‌ترین مراجعات مردمی به نمایندگان مجلس هستند، ادامه داد: در این راستا اقدام برای باز شدن فضا برای حضور نمایندگان مجلس در کمیسیون سرمایه‌گذاری می‌تواند، راه‌گشای امور از طریق ایجاد اشتغال با فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلاتی توسط مردم به نمایندگان مجلس منتقل می‌شود، یادآور شد، سعی کردم این مشکلات را به مراجع قانونی خود یعنی اعضای شورا منتقل کنم، لذا پیگیری مشکلات فرا استانی و از جمله تخصیص منابع ملی را منتقل کنید تا پیگیری شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اذعان به تغییر روی داده در چهره شهر زنجان طی چند سال اخیر خاطر نشان ساخت: کارها در امور شهری نظام‌مند شده، که بیانگر اقدامات و تعامل خوب موجود در بین مجموعه مدیریت شهری است، چرا که به شخصه احساس تفرقه در بین اعضا نکردم، لذا به عنوان یک شهروند تشکر می‌کنم.

ارسال نظرات