حجت الاسلام پژمان‎فر در گفت ‌‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

تلاش برخی جریان‎ها برای ناکارآمد کردن بسیج

نماینده مردم مشهد گفت: برخی جریان‎ها به دلیل ضعف بینشی و عدم توجه به مسائل که در آنها وجود دارد، این موضوع را رقم می‎زنند، ازاین جهت تمام تلاششان بر این است که این ظرفیت بسیج را ناکارآمد کنند.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۷۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
حجت الاسلام نصرالله پژمان‎فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج باتوجه به قرارگرفتن در هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یکی از نیروهای باظرفیتی است که در موقعیت‎های حساس نقش آفرینی کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: با توجه به نقشی که بسیج در آن ظرفیت‎های مردمی در همه مراحل داشته، امروز نیز می‎توانیم بزرگترین ظرفیت‎ها را باتوجه به بسیج داشته باشیم.

پژمان‎فر در ادامه این مطلب بیان کرد: یک زمانی دشمن با جنگ سخت خود و حمله‎های نظامی به کشور ما و با جریان گروهک‎ها و .. سرمایه‎گذاری کرد، اما امروز با جنگ نرم به میدان آمده و امروز تنها امیدی که می‎تواند در مقابل این هجمه گسترده بایستد ظرفیت بالایی است که در بسیج وجود دارد که می‎تواند به مقابله با آن برخیزد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درخصوص چرایی تلاش برخی جریان‎ها برای حذف بسیج از حضور در صحنه‎های مختلف عنوان کرد: این جریان به دلیل ضعف بینش و عدم توجه به مسائل که در آنها وجود دارد، این موضوع را رقم می‎زنند، ازاین جهت تمام تلاششان بر این است که این ظرفیت بسیج را ناکارآمد کنند.
ارسال نظرات