خبرهای داغ:
دکتر سید حسین بدیعی در دیدار با اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به مناسبت هفته بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج باید عمل‌گرایی را همراه با برنامه‌ریزی درست سرلوحه کارهای خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسین بدیعی در دیدار با اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به مناسبت هفته بسیج مستضعفین با یادآوری رشادت‌های بسیجیان در طول دفاع مقدس افزود: شهدا رفتند تا ما امروز به‌راحتی و در سرزمینی امن به زندگی خود ادامه دهیم و هنوز هم همان روحیه بسیجی در مردم غیور ایران متجلی است که نمونه بارز آن مدافعان حرم و شهدای سرافراز آن می‌باشند.

رئیس شورای دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه بسیج باید عمل‌گرایی همراه با برنامه‌ریزی درست را سرلوحه کارهای خود قرار دهد اظهارکرد: در دوران انقلاب همواره بسیج به‌عنوان نیرویی مردمی و عمل‌گرا شناخته‌شده و با توجه به اینکه این نهاد مقدس از دل مردم برخواسته است بنابراین مردم اعتماد بیشتری به این نهاد دارند و البته خواستار عمل‌گرایی بیشتری هم از آن هستند.

بدیعی خواستار شرکت بیشتر دانشجویان بسیجی در امور علمی و پژوهشی در کنار کارهای فرهنگی شد و بیان کرد: رسالت دانشجوی بسیجی امروز به‌عنوان فردی متعهد به جامعه خود؛ شرکت در امور علمی و پژوهشی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های پیشرفت مملکت است و بسیجیان باید اهم فعالیت‌های خود را در این امور نیز قرار دهند.

وی ضمن تأکید بر همراهی و یاری بسیج دانشجویی به‌عنوان تشکلی برخواسته از متن انقلاب تصریح کرد: بسیج را نهادی در کنار ارکان دیگر دانشگاه می‌دانیم و انتظار داریم چون گذشته بسیج به بدنه دانشگاه یاری رساند.

در این نشست اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز ضمن اظهار خرسندی از همکاری بیشتر با دانشگاه سخنان خود را ایراد کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها