مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خبر داد؛
ابراهیم طاهر نژاد روز دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر افزایش اقدامات به منظور رسیدگی به امور ایثارگران تاکید و انجام دیدارهای ثابت با ایثارگران را از جمله اقدامات در این خصوص اعلام کرد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۶۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر افزایش اقدامات به منظور رسیدگی به امور ایثارگران تاکید و انجام دیدارهای ثابت با ایثارگران را از جمله اقدامات در این خصوص اعلام کرد.
 
در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ نیز حضور داشت، ابوالقاسم پالیزگیر با بیان اینکه در شهرستان اقدامات خوبی در خصوص رسیدگی به امور مربوط به خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام شده، اظهار داشت: در زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران اقدامات بسیار مناسبی انجام شده و دو جلسه کارگروه اشتغال شهرستان به این موضوع اختصاص یافته است.

وی افزود: در زمینه بازدید مسئولان شهرستان از خانواده معظم شهدا نیز هماهنگی مطلوبی ایجاد شده و این دیدارها به صورت منظم و هفتگی برگزار می شود.

پالیزگیر با اشاره به اینکه در شورای اداری شهرستان تاکید شده تا در هر یک از ادارات یک نفر به عنوان مسئول رسیدگی به امور ایثارگران تعیین شود، تصریح کرد: در فرمانداری نیز محسن دهقان آزاد که خود از جانبازان و ایثارگران شهرستان و تعامل خوبی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دارد، به عنوان مشاور فرماندار در این حوزه مشغول فعالیت است.

وی با ابراز امیدواری جهت ادای دین مسئولان و مردم در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران، از فعالیت ها و اقدامات خلیل رجبی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدردانی کرد.

در ادامه طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در سخنانی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که علاوه بر برنامه های که در گذشته اجرا شده، برنامه های ابتکاری جدیدی را در این مجموعه آغاز کنیم، افزود: یکی از برنامه های ثابت ما با مدیران استانی نشست های ثابت و هفتگی با ایثارگران است.

وی با بیان اینکه اگر همه امور را به بنیاد شهید بسپاریم امکان خدمات رسانی مطلوب وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: امیدوارم همه دستگاه های دولتی در چارچوب قانون به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمک کنند و حقوق شهروندی ایثارگران را نیز در ادارات لحاظ کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها