خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه قم گفت: پیام امروز سپاه اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا به ملت ایران، ایستادن در کنار ولایت و امامت است.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۵۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
پیام امروز سپاه اباعبدالله به ملت ایران، ایستادن در کنار ولایت و امامت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: پیام امروز سپاه اباعبدالله در کربلا به ملت ایران، زنان و مردان عزادار حسین(ع) این است که مواظب باشید و حقایق دین را بشناسید؛ در کنار انقلاب اسلامی، ولایت و امامت قرار بگیرید و مبادا دشمنان اسلام و تشیع شما را از این راه نورانی جدا کنند.
 
وی تصریح کرد: در سراسر مناطق اطراف این حکومت اسلامی دشمنان صف کشیده اند و همه منطقه را ناامن کرده اند، داعشی ها را مامور کرده اند تا به حریم سید وسالار شهیدان(ع) در کربلا، دمشق و سایر نقاط حمله ور شوند.
 
مدیر حوزه های علمیه قم گفت: ملت بزرگ ایران علی اصغر(ع) و علی اکبر(ع) دارد و ملتی که با مفاهیم انسان ساز عاشورا و حرکت اربعین جان و طراوتی تازه هر ساله می گیرد شکست ناپذیر است.
 
وی در ادامه ابراز داشت: عزاداری ما امروز نه تنها در ایران بلکه در همه جهان بازتاب دارد و پرچم حماسه امام حسین (ع) در سرتاسر این عالم ، در برابر ستمکاران و ستم پیشگان برافراشته است.
 
آیت الله اعرافی افزود: امروز داعش، آمریکا، دشمنان اسلام و خاندان پیامبر(ص) باید ببینند این زنان و مردان سیاه پوش حزن و ماتم اباعبدالله چگونه در صحنه اربعین که تجدید میثاق با آرمان های امام حسین(ع) حضور دارند.
 
رئیس جامعه المصطفی العالمیه  با بیان اینکه پیام عاشورا نماز، مسجد، جمعه ها و جماعت های باشکوه مانند اربعین و ایثار است، خاطرنشان کرد: مسئولان در برابر فساد مالی، اخلاقی و فرهنگی باید قیام کنند چرا که امروز شیاطین از طریق فضاهای مجازی در صدد هستند تا همه اخلاق و ارزشهای ما را بگیرند .
 
وی اذعان داشت: هر گونه سرمایه گذاری فرهنگی درحوزه اربعین باید توسط مردم انجام شود، البته ناگفته نماند که از شهر مقدس قم انتظار می رود علاوه بر دیگر خدمات، در ابعاد کلان فرهنگی نیز الگو پذیر باشد.
 
آیت الله اعرافی تاکید کرد: برای تحقق این امر و پشتیبانی از حرکات مردمی کارگروهی متشکل از نهادهای فرهنگی با مشارکت حوزه علمیه قم، حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)، استانداری قم، دفتر تبلیغات اسلامی ،حج وزیارت، اوقاف و امورخیریه و سازمان تبلیغات تشکیل گردد تا بررسی شیوه های تبلیغی و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه عاشقان امام حسین(ع) از سراسر عالم در حماسه بزرگ اربعین به عشق سالار شهیدان اباعبدالله(ع) جمع شده اند، خاطرنشان کرد: این سیل جمعیت که هرساله در حرکت عظیم اربعین با شور و اشتیاق شرکت می کنند، در برابر قلدران تاریخ و ستم کاران عالم کوتاه نخواهند آمد و این درس بزرگ اربعین حسینی است
ارسال نظرات
پر بیننده ها