جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد
حاجی صادقی گفت: امام وعده داد که با بسیجی ها، سنگرهای کلیدی جهان فتح شدنی است.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  با اشاره به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیج از معجزات انقلاب بود که به دست امام راحل شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج یک اقیانوس اسلامی الگو گرفته از فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی است، ادامه داد: بسیجی برای رسیدن به اهداف خود جانش را فدا کرده و امام خمینی (ره) نیز با ایجاد این الگو انقلاب را حفظ کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه امام وعده داد که با بسیجی ها سنگرهای کلیدی جهان فتح شدنی است، افزود: منظور ایشان از این وعده این بود که با فتح قلوب ملت های مسلمان و جهانی کردن بسیج و الگو شدن امت اسلامی برای کشورهای دیگر، آنها را به قیام به قسط مشتاق می شوند

حاجی صادقی.با بیان اینکه اکنون فرهنگ بسیجی در تمامی کشورهای مسلمان از جمله یمن، عراق،سوریه ، لبنان، بحرین و افغانستان قابل مشاهده است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج یعنی احساس مسئولیت کردن در قبال دین خدا و ایستادن مقابل ظالمان و همین الگو تا کنون موجب پیروزی سایر کشورها در قبال ظالمان و صهیونیست‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بسیح نه فقط ملتهای مسلمان را به حرکت درآورده بلکه ملت های مستضعف را هم به خروش آورده و بسیاری از حرکتها در کشورهای غیر اسلامی نیز الگو گرفته از بسیج ماست.

حاجی صادقی گفت: بسیج امام، بسیج انقلاب و بسیج جمهوری اسلامی الگویی برای بیداری اسلامی و حرکت بسیجی همه امتهاست.

ارسال نظرات