نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
حجت الاسلام سلیمی گفت: آنجا که دشمن عمده توان خود را برای ولنگاری فرهنگی گذاشته است این بسیج فرهنگی است که می توان مصونیت ساز باشد.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در مقابله با ولنگاری فرهنگی گفت: بسیج خورشید گرما بخشی است که نور و گرمای آن به جای جای کویر فرهنگی می تابد.

وی افزود: بسیج فرهنگی امروز یکی از مهم ترین عرصه های بسیج است و رزمندگان و جان برکفان عرصه فرهنگی علمداران واقعی لشکر مخلص بسیج هستند و زمینه را برای ایجاد رود خروشان بسیج آماده می کنند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: این سرداران پر افتخار هستند که با دستگیری مستضعفین فکری به دنبال وسعت بخشیدن به پهنه فعالین بسیج هستند و در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن ایستاده اند و معمولا دشمن هم به دنبال ترور شخصیتی این افراد است. این عزیزان هستند که با نور افشانی اجازه فعالیت نمی دهند و با شبه زدایی شبهاتی که کانون های توطئه پراکنده می کنند به ایجاد فضای امن و سالم فرهنگی کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان با بهره گیری از قرآن و نهج البلاغه و دل سپردن به مراجع تقلید و مفسرین قرآن به دنبال باز کرد مسیر حرکت جمهوری اسلامی هستند و از آنجا که دشمن عمده توان خود را برای ولنگاری فرهنگی گذاشته است این بسیج فرهنگی است که می توان مصونیت ساز باشد.

حجت الاسلام سلمی تصریح کرد: درود می فرستیم بر دلاور مردان بسیجی در همه عرصه ها و بر دست های بسیجیانی که توطئه های دشمنان را در نطفه خفه می کنند را بوسه می زنیم.


ارسال نظرات