فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه قلعه گنج به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۰۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  همزمان با هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان قلعه گنج و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن از امام جمعه شهرستان قلعه گنج و خانواده  شهید والا مقام  چراغ فلاح به همراه پرسنل این ناحیه  دیدار نمودند.

سرگرد پاسدار محمود شاهرخی در این دیدار با تسلیت اربعین حسینی گفت:الگوی بسیجیان باید همواره باید راه و روش پیامبران راستین الهی و ائمه اطهار باشد ودر چهار چوب نظام جمهوری اسلامی  و دین حرکت کنند.

وی گفت : دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ،دیدار با  خانواده معظم شهدا ،برگزاری همایش ها  ونشستهای بصیرتی و افتتاح چندین  پایگاه مقاومت  از جمله برنامه های مهم در هفته بسیج می باشد.

سرگرد شاهرخی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قلعه گنج در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام چراغ فلاح گفت:امروز آسایش و امنیت خود را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای والامقام میدانیم و وظیفه ی همه مسئولین هست که دیداری با خانواده های معظم شهدا داشته باشند و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم .

شاهرخی در پایان اظهار داشت :امیدواریم که بتوانیم به وصیت شهدا که همان اطاعت محض از ولی فقیه زمان است عمل کنیم و فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

ارسال نظرات