امام جمعه گرمسار گفت: انقلاب اسلامی را با شعار نمی‌توان حفظ کرد برای حفظ این انقلاب به حضور جوانان مؤمن و انقلابی در صحنه جامعه امروز لازم داریم.
کد خبر: ۸۷۸۱۰۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار،حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد در جمع پاسداران و شورای فرماندهی بسیج مقاومت ناحیه گرمسار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان،اظهارداشت: در جامعه کنونی مسئولیت پذیری کار دشواری است ولی با همه دشواری ها شجره طیبه بسیج در سطح وسیع مسئولیت های سنگین اصولی و جانبی را در جامعه عهده دارد که همواره به انجام این مسئولیت ها به بهترین شکل اهتمام می‌ورزد.

وی با تأکید بر مطالعه و تحقیق بر روی طرح های فرهنگی قبل از اجرایی شدن در سطح شهرستان، افزود: یکی از بزرگترین مشکلات و نواقص در اجرای برنامه ها عدم مطالعه و تحقیق در خصوص آن طرح است؛تحقیق قبل از اجرا باعث کاهش مشکلات و نقاط ضعف، و تقویت نقاط قوت آن برنامه خواهد شد.

امام جمعه گرمسار با اشاره به برخی سخنان رهبری در خصوص بسیجی و وظایف آن اظهارکرد: یک بسیجی باید فاکتور های اولیه یک جوان مؤمن انقلابی را دارا باشد و همیشه با حضور خود در صحنه نبرد با دشمن و حضور در سطح جامعه پرچم بسیج را در کشور برافراشته نگاه دارد.

وی همچنین با تأکید براینکه تربیت یک بسیجی با معیار های رهبری از مهم ترین وظایف ماست افزود: بعضی سنت ها محدود به زمان و مکان نیستند تربیت افراد بسیجی نیز جزوی از این دسته سنت ها هستند.

مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین معضل امروز جامعه بیکاری است و بسیج به عنوان یک بازوی توانمند نظام باید همواره سعی در تحقق اقتصاد مقاومت و حمایت از تولید داخلی را داشته باشند و با تحقق این امر معضل بیکاری برای جوانان از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها