غلامرضا انصاری در شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی رئیس هیات مدیره است
"غلامرضا انصاری" سیاست‌مدار اصلاح طلب، عضو کنونی در چهارمین دوره شورای شهر تهران بوده که پیشتر هم سفیر ایران در روسیه بوده است. هنوز معلوم نیست وی چگونه در ترکیب هیات مدیره این شرکت حضور یافته است؟!
کد خبر: ۸۷۸۰۹۹۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، نتایج پیمایش‌های خبرنگار  نشان می‌دهد که اکنون، ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری خانه‌سازی ایران وابسته به سازمان تامین اجتماعی هم در محاصره بخشی از مدیران اصلاح طلب قرار دارد.

درحال حاضر در فهرست هیات مدیره شرکت مذکور، نام افرادی چون "علی مقدس زاده "به عنوان مدیر عامل، "غلامرضا انصاری" عضو صلاح طلب شورای شهر تهران به عنوان رئیس هیات مدیره، "سید محمد پژمان" معاون معزول عباس آخوندی در وزارت راه شهرسازی و "جعفر نوری" و"محمود رضایی" به چشم می خورد.

"غلامرضا انصاری" سیاست‌ مدار اصلاح طلب، عضو کنونی در چهارمین دوره شورای شهر تهران بوده که پیشتر هم سفیر ایران در روسیه بوده است. او کمی قبلتر در توصیف وضعیت کنونی شورا، سن عقلی شورای شهر فعلی تهران را به‌ اندازه یک طفل 6 ماهه عنوان کرده بود که باید به آن شیر داد.

دیگر عضو سیاسی ترکیب هیات مدیره این شرکت پولدار کسی نیست جز سید محمد پژمان، شهردار سابق مشهد مقدس که با تایید هیئت دولت مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شد اما در اواسط اردیبهشت ماه و در فازجدید تغییرات عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی، از ریاست سازمان ملی زمین و مسکن کنار گذاشته شد.

هنوز معلوم نیست که این دو عضو چگونه و با چه نیتی در ترکیب هیات مدیره این شرکت عریض و طویل حضور یافته اند.

شرکت خانه سازی ایران، آبان ماه 1347 با هدف ساخت و ساز واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای کارگران و کشاورزان و با سرمایه گذاری مشترک بانک رفاه کارگران و صندوق تامین اجتماعی تشکیل و پس از مدت کوتاهی تمامی سهام شرکت به سازمان تامین اجتماعی منتقل شده است.

بعدها این شرکت فعالیت خود را به انبوه سازی، لوکس سازی مسکن،ساخت بیمارستان ها و واحدهای درمانی و طراحی و ساخت واحدهای اداری و مجتمع های چند منظوره با مجموعه های دارای کاربری تفریحی ، توریستی و ورزشی و تجاری و حتی سرمایه گذاری در قلمرو صنعت ساختمان و فعالیت های عمرانی با اشخاص حقیقی و حقوفی در عرصه ملی و بین الملل تغییر داده است.

با توجه به اینکه سهام شرکت مذکور دربازار سرمایه  ارایه نمی شود بنابراین هیچ اطلاعات شفاف دیگری پیرامون حقوقو مزایای مدیران واعضای هیات مدیره آن در دست نیست.

ارسال نظرات