خبرهای داغ:
کارشناس جنگ نرم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج :
کارشناس جنگ نرم بیان کرد: امروز مهم ترین وظیفه بسیج و بسیجیان بصیرت بخشی به جامعه است.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۹۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش بسیجیان به همت حوزه شهید فهمیده بسیج ناحیه امام حسین(ع) قزوین در سالن اجتماعات این حوزه برگزار گردید.

علی قنبرلو کارشناس جنگ نرم در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دراین مراسم اظهارکرد : بسیج از حواث تاریخ ویادگار امام راحل است که حضرت امام خمینی(ره) برای دفاع از کشور و انقلاب، فرمان تشکیل آن را صادر نمودند.

وی افزود: زمانی که انقلاب پیروز شد، استکبار جهانی برای اینکه نگذارد این انقلاب ثابت و پایدار بماند جنگ 8 سال دفاع مقدس را با سردم داری صدام برما تحمیل کرد.

قنبرلو ادامه داد: امام با درایت و رهبری داهیانه خود فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را صادر کرد و ما توانستیم در یک جنگ نابرابر بر دشمن پیروز شویم.

این کارشناس تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های انقلاب نقش بسیار ارزنده و برجسته ای را درتمامی عرصه ها از جمله سازندگی، علمی، پزشکی و اقتصادی ایفا نموده است و بسیج یکی از حوادث تاریخی کشور ماست که بعد از انقلاب ظهور و بروز پیدا کرده است.

قنبرلو ادامه داد: وظیفه امروز  بسیج و بسیجیان بصیرت بخشی و آگاهی دادن به عموم مردم می‌باشد و این ماموریت بسیج در راستای ماموریت ذاتی سپاه و بسیج یعنی دفاع از حفظ دستاورد های انقلاب است.

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها