خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: ریشه بسیج در قرآن کریم وجود دارد . بسیج باید رشد کند و حامی بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت باشد و از بسیج توقعی بیش از این نیست .
کد خبر: ۸۷۸۰۹۷۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین بابایی در دیدار کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت : بسیج توسط امام راحل (ره) و رهبری حکیمانه امام خامنه ( مد ظله العالی )  احیا شده است .
 
امام جمعه فردوس افزود : به تعبیر قرآن کریم بسیجیان همانند زمان پیامبر اکرم (ص) ربیون و مردان الهی هستند که برای رضای خداوند ، رسیدن به آرمان های مقدس اسلام و احیای سنت های الهی از جان خود می گذرند .
 
وی با اشاره به اینکه ریشه بسیج در قرآن کریم وجود دارد افزود : بسیج باید رشد کند و حامی بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت باشد و از بسیج توقعی بیش از این نیست .
 
وی خاطر نشان کرد : بسیج باید به کوچک ترین مفسده و آسیب اجتماعی در جامعه حساس باشد در صحنه با بصیرت و آگاهی حضور داشته باشد .
 
بابایی با اشاره به وحدت و همدلی که در بین مردم و مسئولین شهرستان وجود دارد افزود : اگر کاستی و کوتاهی باشد همه ما مسئول هستیم  و باید برای پیاده کردن منویات و فرامین ولایت و مقام معضم رهبری در جامعه حرکت جهادی انجام گیرد .
 
در ابتدای مراسم نیز سرهنگ ماشالله محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گزارشی از اقدامات بسیج و اهم برنامه های هفته بسیج بیان کردند .
 
در حاشیه این دیدار در حرکتی جهادی به جهت تکریم و کمک به خانواده معظم شهدا ، گل های زعفران این خانواده معظم را پَر کردند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها