خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان در دیدار با بسیجیان:

تفکر بسیجی دشمنان را به زانو در آورده است

امام جمعه نهبندان گفت: آنچه دشمنان را به زانو در می آورد تفکر بسیجی است چراکه قداست بسیج و بسیجی و اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان منجر می شود آنها در همه عرصه های زندگی بر اساس اعتقاد و احساس مسئولیت کار کنند.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۶۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان نهبندان صبح امروز در دیدار با مسئولین و بسیجیان  گفت: هوشیاری و درایت بی نظیر امام (ره) در تشکیل بسیج از جمله اساسی ترین عوامل در راه خنثی سازی توطئه های در جریان انقلاب اسلامی است.
 
حجه الاسلام خزائی عنوان کرد: به برکت این دوراندیشی و هدایت انقلاب در مسیر اصلی خود زمینه انقلاب دوم فراهم که با سقوط لانه جاسوسی آمریکا  و برملاشدن ماهیت سلطه جو و تجاوز کارانه آمریکا شیطان با ضربه ای سخت و جریان ناپذیر روبه رو شد.
 
 
وی اظهار دشت: آنچه دشمنان را به زانو در می آورد تفکر بسیجی است چراکه قداست بسیج و بسیجی و اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان منجر می شود آنها در همه عرصه های زندگی بر اساس اعتقاد و احساس مسئولیت کار کنند.
 
 
امام جمعه شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: بسیج یک امر منطقی و فکری ریشه دار و عمیق است و کسانی که در این حقیقت بزرگ شرکت دارند همه آحاد ملتند .
 
 
خزائی با اشاره به اینکه هر کس بسیجی است باید به بسیجی بودن خود افتخار کند بسیجی را مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار معرفی کرد.
 
سرهنگ شاهوردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: بسیج نهادی برخواسته از دل مردم و جامعه است.
 
وی پایمردی و همراهی ملت ایران،امام راحل(ره)را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
شاهوردی با اشاره به اقتضاها و نیازمندیهای کشور،فعالیت های دیگر بسیج را در حوزه های فرهنگی،سازندگی،آبادانی،علمی،آموزشی و ...یادآور و هدف آنرا نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت قانون الهی در جهان طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و تقویت کامل بنیه دفاعی از طریق همکاری با سایر نیروی های مسلح برشمرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اتحاد و انسجام در برابر تهدیدات دشمنان را با پشتوانه مردمی و توان دفاعی محقق دانست.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها