خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند یکی از رسالت های بسیجیان را حضور در عرصه های علمی دانست و گفت: مهم ترین بحثی که شما دانش آموزان باید پیگیری کنید بحث علم است تا نظام را در مقابل هجمه های دشمن حفظ کنید.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۶۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند در همایش رهبر کوچک در حسینیه جماران، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم رسالت بسیج را در جامعه ایفا کنیم.

وی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند:" رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است، با نارنجک ، خود را زیر تانک دشمن انداخت وآن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید، گفت: امروز امنیت و آرامش کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند با تاکید بر پیروی از سیره شهدا و قدردانی از ایثار شهیدان، افزود: فرهنگ بسیجی به معنای آزادی خواهی، غیرت و معنویت است.

فلاحی تصریح کرد: ساختن آینده کشور بر عهده تک تک شما دانش آموزان بسیجی است و هر جایی که نظام اسلامی نیاز داشته باشد بسیج خدمتگزار ملت است.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی بایستی در وسط میدان باشند تا فضیلت های اسلامی حفظ شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند با تاکید بر ولایتمداری و بصیرت بسیجیان، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در جامعه وجود دارد چشم طمع دشمنان کور خواهد بود.

فلاحی یکی از رسالت های بسیجیان را حضور در عرصه های علمی دانست و افزود: مهم ترین بحثی که شما دانش آموزان باید پیگیری کنید بحث علم است تا نظام را در مقابل هجمه های دشمن حفظ کنید.

وی با اشاره به اهمیت تحصیل، تهذیب و ورزش برای دانش آموزان گفت: یکی از مکان های کسب تهذیب حلقه های صالحین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند یادآور شد: نظام اسلامی بدون هزینه به اینجا نرسیده است و افرادی مانند شهید فهمیده در این مسیر فداکاری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها