نماینده مردم دورود و ازنا در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج در مقابله با نفوذ دشمن نقش کارایی دارد

کیانپور گفت: بسیج در مقابله با نفوذ دشمنان قطعا یک نقش فوق العاده موثر و کارایی دارد و باید تلاش کنیم در بخش نرم‌افزاری و پدافند غیرعامل از حضور بسیجیان یک استفاده حداکثری را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۵۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج باتوجه به قرارگرفتن در هفته بسیج بیان کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها یک حضور موثر و مقتدرانه‎ای داشته و نقش آن یک نقش سازنده‌ای بوده است.

کیانپور در ادامه این مطلب عنوان کرد: با توجه به زمان کنونی نیز بزرگ‌ترین توقع از تمامی کسانی که در این عرصه بسیج حضور دارند این است که در بحث اقتصاد مقاومتی؛ حضور گسترده‌تری داشته باشند تا بتوانند به آن اهدافی که برای اقتصاد مقاومتی تعریف‌شده برسند و منویات مقام معظم رهبری به‌طور کامل در این خصوص باید تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی یک نقش بسیار موثری است گفت: درخصوص نشانه‌های این مسئله همین بحث بسیج سازندگی است که در قالب طرح‌های کوچک اقدامات خوبی توسط بسیج انجام می‌شود و همین‌طور اقداماتی که در جهت کارآفرینی، اشتغال پایدار، توسعه متوازن خصوصا در مناطق محروم و کم برخوردار  برای رهایی از محرومیت صورت می‌گیرد که نقش بسیج در این راستا نقش سازنده و انکارناپذیری است.

نماینده مردم دورود و ازنا با تاکید بر اینکه تمامی اقداماتی که توسط بسیج صورت می‌گیرد باید برای مردم بیان شود تا مردم نیز از این خدمات بسیج مطلع شوند گفت: بسیج یکی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید به آن توجه کرد و ما شاهد حضور بسیجیان در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه مهندسی، پزشکی، اقتصاد، اشتغال و.. هستیم.

کیانپور تصریح کرد: بسیج در مقابله با نفوذ دشمنان قطعا یک نقش فوق العاده موثر و کارایی دارد و باید تلاش کنیم در بخش نرم‌افزاری و پدافند غیرعامل از حضور بسیجیان یک استفاده حداکثری را در جهت مقابله با نفوذ احتمالی و برخورد موثر با هرگونه تهدیدات خارجی داشته باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار