توضیح معاون روابط عمومی بسیج در پی تحریف اظهارات سردار نقدی:
در پی اظهارات سردار نقدی در مراسم روز گذشته گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان البرز تهران معاون روابط عمومی بسیج توضیحاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۵۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
اسماعیل احمدی، مشاور سردار نقدی و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پی تحریف اظهارات سردار نقدی در دبیرستان البرز تهران توضیحاتی را بیان کرد.
 
معاون روابط عمومی سازمان بسیج با اشاره به این اظهارات گفت: سردار نقدی عینا بیان کردند که "انقلاب اسلامی تا 10 سال آینده فلسطین را آزاد خواهد نمود" اما متأسفانه برخی از رسانه ها منتشر نمودند جمهوری اسلامی تا 10 سال دیگر فلسطین را آزاد خواهد کرد.
 
احمدی به تیتر برخی رسانه ها اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی از رسانه های دگراندیش حتی به جای "جمهوری اسلامی" کلمه "ایران" را به اشتباه قرار دادند که یقینا اصل صحت و امانت داری در خبر را رعایت ننموده و لازم است تا عین جمله سردار نقدی را با همان قلم و در همان صفحه ای که انتشار داده اند با جمله صحیح بازنشر دهند.
 
وی البته با توجه به تأکیدات امامین انقلاب اسلامی تأکید کرد: بی شک مرام و آرزوی همه ایرانیان عزیز آزادی قدس شریف بوده و برای تحقق فرمایش امام راحل که "اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود" و یا فرموده امام حاضرمان که "تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد" از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند نمود.
 
مشاور رییس سازمان بسیج مستضعفین همچنین بیان کرد: از آنجا که ممکن است تیتر تحریف شده توسط برخی رسانه ها مستمسک دشمنان قرار گیرد لذا بیان توضیح فوق و اصلاح آن توسط رسانه ها ضروری به نظر می رسد تا موجب تداوم شیطنت رسانه ای از سوی بیگانگان قرار نگیرد.
ارسال نظرات