خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

بسیجی باید هوشیار و دشمن شناس باشد

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: یک بسیجی باید هوشیار و دشمن شناس باشد و بکوشد نام بسیج و بسیجی زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۱۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان؛ سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گردهمایی چهره های ماندگار بسیج شهرستان دامغان به میزبانی حسینیه شهدای حوزه مقاومت بسیج المهدی ( ع ) سپاه ناحیه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج ، از رشادت ها و جانفشانی های نیروهای جان برکف بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تجلیل و افزود : همانگونه که امام راحل فرمودند بسیج منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و امروز می بینیم که این تفکر اسلامی جهانی شده و باید هسته های مقاومت را برای ایجاد حکومت بزرگ اسلامی گسترش داد .

وی اضافه کرد : بسیج یک عنوان ارزشمند و والا بوده و بسیجی یعنی دل با ایمان ، مغز متفکر ، آمادگی در تمام عرصه ها و همواره گوش به فرمان رهبری بودن است .

وی از بسیج به عنوان مظهر اخلاص ، خدمت بی منت و ولایت مداری یاد و اظهار داشت : این نهاد مردمی و انقلابی از بدو تاسیس تامنون نقش خوب و موثری را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی کشور داشته است .

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد : بسیج از یادگارهای امام ( ره ) است و آن شخصیت ممتاز و ارزنده از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کردند و امروز این نهاد انقلابی و مردمی توانسته در کشور در حوزه های مختلف چون اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی خدماتی درخشان ارائه و عملکردی خوب و روشن از خود برجای بگذارد .

وی با بیان اینکه امروز ضرورت حضور بسیج در عرصه های بین المللی برهیچکس پوشیده نیست افزود : ثمره حضور بسیج در دفاع از کشور و دفاع از مظلومان عالم منطقه قابل مشاهده است و با فعالیت و حضوری بسیار ارزشمند در زمینه های مختلف توانسته نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی و بر ملا کند .

وی اضافه کرد : فکر و اندشیه بسیجی نجات بخش امت اسلامی است و بر همین اساس بوده که حضرت امام راحل فرمودند در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی هستم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند بسیج یعنی نیروی کار آمد برای همه میدان ها و مانیز باید راه ، روش و سیره امام ( ره ) و مقام معظم رهبری را طی و دنبال کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت : امیدواریم برنامه های هفته گرامیداشت بسیج امسال با همراهی و مشارکت همه بسیجیان و دستگاه های اجرایی شهرستان با شکوهتر از سال های قبل برگزار و اجرا شود .

وی از اجرای 350عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در شهرستان دامغان از 30 آبان تا 6 آذر ماه سال جاری خبر داد .

در این آیین از پدر شهیدان محمد علی قربانیان و مهدی بهرامی به عنوان چهره های ماندگار بسیج با اهدا لوح و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها