مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب در نشست بصیرتی:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب استان کرمانشاه باتاکید بر لزوم بهره گیری ازمتخصصین درتولید و رونق اقتصادی شهرستان گفت : برای تحقق اقتصادمقاومتی باید ظرفیت های نهفته شکوفا شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۹۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "علی گلیاری" درنشست بصیرتی در جمع بسیجیان خواهر روستای دولنگان علیا از توابع شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های نهفته و بالقوه این شهرستان در زمینه های مختلف، می تواند علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، زمینه را برای رشد و توسعه و بهبود شرایط کسب و کار و توسعه اشتغال در بین روستائیان و شهرستان نیز فراهم آورد.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را ازاهداف مهم بسیج خواند و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه، باید زمینه تولید، اشتغال زایی و کسب مهارت در بین افراد جویای کار و نیازمند فراهم شود و این امر در اولویت برنامه ریزی مسئولین و افراد متخصص قرار گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح، بهره گیری از متخصصین و استفاده صحیح از ظرفیت ها و توانایی های موجود می توان در راستای اشتغالزایی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گام های تاثیرگذار و مهم برنهاد و لازم است جوانان روستایی از این فرصت مغتنم بهره مند شوند.
 
" گلیاری" در پایان خطاب به زنان خانه دار درروستاها اذعان داشت: نقش مشاغل خانگي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نقشی مهم و تاثیر گذار است و می تواند بهترين راه رونق اشتغال و کسب درآمد براي بانوان به شمار رود.

شایان ذکراست: این نشست بصیرتی با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی با حضورمسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب و جمعی از بسیجیان خواهر در روستای دولنگان علیا در توابع شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات