برنامه های هفته بسیج ۹ ناحیه استان آذربایجان شرقی اعلام شد

بسته خبری ارسالی از آذربایجان شرقی شامل: اخبار و برنامه های رئیس ستاد هفته بسیج آذربایجان شرقی و فرماندهان نواحی آذرشهر ، اسکو ، بستان آباد، جلفا، شبستر، مراغه، هریس و هشترود است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۹۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، درآستانه هفته مبارک بسیج رئیس ستاد هفته بسیج استان آذربایجان شرقی و فرماندهان نواحی برنامه های این را در حضوراصحاب رسانه تشریح کردند.

در این بسته خبری رئیس ستاد هفته بسیج آذربایجان شرقی فرماندهان نواحی آذرشهر ، اسکو ، بستان آباد، جلفا، شبستر، مراغه، هریس و هشترود برنامه های خود را توضیح می دهند:
 

رئیس ستاد هفته بسیج آذربایجان شرقی:

رئیس ستاد هفته بسیج آذربایجان شرقی با بیان اینکه نمود بسیج، امنیت و اقتدار کشور است، برنامه های این ستاد را برای هفته بسیج تشریح کرد.

" الیاس گل محمدزاده " با اعلام اینکه برنامه های هفته بسیج همزمان با آغاز این هفته از یکشنبه کلید می خورد،افزود: ۹۵۰ عنوان برنامه در اقشار، پایگاه ها و نواحی استان در طول هفته بسیج برنامه ریزی شده که با آغاز هفته بسیج اجرایی می شود.

وی، بسیج پژواک ندای زینب، بسیج انقلابی گری وظلم ستیزی، بسیج انقلابی گری و پیشرفت، بسیج انقلابی گری و کارآفرینی، بسیج انقلابی گری و ایثار، بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی و بسیج انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری را عناوین هفته بسیج برشمرد که از یکشنبه(۳۰ آبان) تاشنبه(ششم آذر) ادامه خواهد داشت.

" گل محمدزاده " با تاکید به اینکه نخستین برنامه اینستاد برای هفته بسیج راهپیمایی و عزاداری در اربعین حسینی خواهد بود، تجلیل ازخانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری جشنواره های علمی، همایش شکوه هجرت، طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی، آبروی محله، عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را از جمله اهم برنامه های هفته بسیج برشمرد.

 وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر، حضور در نماز جمعه و دیدار برگزیدگان بسیجی استان با رهبر فرزانه انقلاب را از دیگر برنامه های هفته بسیج در آذربایجان شرقی عنوان کرد .

فرمانده سپاه بستان آباد

فرمانده سپاه بستان آباد در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان، تشکیل بسیج را از معجزات فکری امام خمینی(ره) دانست و گفت: این شجره طیبه برای انقلاب و نظام اسلامی امید بخش و برای دشمنان مایه یاس است. 

" حسین محمدی" آرامش و امنیت حاکم بر کشور را نتیجه تفکر انقلابی بسیج عنوان و بیان کرد: فداکاری، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی بسیجیان در طول انقلاب اسلامی منجرشده تا بسیج چنین جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش محوری بسیج در همه صحنه ها،افزود: بسیج در همه عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... حضور فعال و چشمگیری دارد و هفته بسیج تنها نمایشی کوچک از دستاورد های عظیم بسیج است .

" محمدی" با بیان اینکه تفکر بسیج امروز باید دربین نسل جوان گسترده شود، اظهار داشت: مجاهدت و ایثار در مکتب امام راحل در قالب بسیج امکان پذیر است و جوانان بسیجی با همه توان و بیشترین همت خود در همه عرصه ها حضور فعال دارند .

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به برنامه های این سپاه در هفته بسیج، افتتاح چندین خانه محروم، مسجد، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا را از جمله اهم این برنامه ها برشمرد. 

فرمانده سپاه هشترود

فرمانده سپاه هشترود در آستانه هفته بسیج با بیان اینکه بیش از ۴۰ برنامه شاخص در طول این هفته برگزار می شود، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، دیدار از خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری نشست های روشنگری را از جمله این برنامه ها برشمرد.

  " احمد تقی پور" افزود: در راستای اجرایسیاسیت های اقتصاد مقاومتی، بسیج و سپاه آماده ارائه وام های خود اشتغالی به جوانان خلاق است تا باری از دوش دولت در زمینه اشتغال بردارد.

وی با بیان اینکه ریشه بسیج در صدر اسلام است، اظهار داشت: امروز دشمنان نظام با ترفندهای مختلف در صدد تخریب و تضعیف بسیج وبسیجی هستند ولی با بصیرت و عملکرد بسیجیان در عرصه های مختلف نخواهند توانست به هدف شوم خود برسند.

فرمانده سپاه جلفا :

فرمانده سپاه جلفا در نشست بزرگداشت هفته بسیج این ناحیه، بسیج را یک ارگان مردمی با ظریفت های پایان ناپذیر دانست و گفت: تفکر بسیج، موتور محرک فعالیت های انقلابی است.

  "خلیل شریفی" با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همیشه علیه انقلاب اسلامی و نظام همه‌ جانبه بوده، افزود: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری بالای خود بسیج مستضعفان را تشکیل و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی تفکریست که بر مبنایاعتقاد به مبارزه با دشمنان خدا و در جهت احقاق حقوق مستضعفان، شکل گرفته است.

فرمانده سپاه جلفا در پایان سخنان خود، دیدار از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و اعتقادی، تجلیل از بسیجیان برتر و نخبه شهرستان، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برگزاری کارگاههای مهارتی، ویزیت رایگان پزشکی، اکران فیلم های ارزشی روز سینماهای کشور و برگزاری همایش با شکوه مدافعان حرم را از مهمترین برنامه های پیشبینی شده در هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه هريس :

فرمانده سپاه هريس با اشاره به اينكه در طول هفته بسیج، نزدیک ۸۰ برنامه اجرا خواهد شد، نشست هاي بصيرتي، غبار روبي مزار شهدا و ديدار از خانواده شهدا، برپايي نماشگاهها و اجرای مسابقات متنوع را بخشی از این برامه ها برشمرد.

 " براتعلي ممي پور"، برگزراي یادواره های شهدا، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی و همایش باشکوه بسیجیان در روز ۵ آذر باعنوان همایش مدافعان حرم را از دیگر برنامه های مهم هفته بسیج دانست.

وی با بیان اینکه برنامه ها این هفته به نحوی تنظیم شده که در حد امکان همه مسئولان شهرستان مشارکت داشته باشند، تاکید کرد:بسیجیان شهرستان به تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب نشان خواهند داد که باهرگونه نفوذ اجانب و منافقین داخلی مقابله خواهیم کرد.

فرمانده سپاه اسکو:

فرمانده سپاه اسکو در آستانه هفته بسیج با اشاره به شکل گیری بسیج به دستور امام خمینی(ره) و حضور بسیج در عرصه های مختلف انقلاب، گفت: بسیج موجب وحشت و ناامیدی دشمنان است.

"سعید رشیدی" با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تشکل مکتبی و مردمی بسیج است، گفت: امام راحل تشکیل بسیج را از برکات و الطاف الهی برای ملت انقلابی توصیف کردند بنابراین بسیج تشکلی مکتبی و ولایی است که هم پا و همراه انقلاب بوده و است.

وی با تشریح برنامه های این ناحیه برای هفته بسیج، خاطرنشان کرد: تقارن هفته بسیج با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، فرصت خوبی ایجاد کرده است تا برنامه های هفته بسیج رنگ و بوی حسینی و عاشورایی بگیرد.

سعید رشیدی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنگری ودیدار با خانواده های شهدا را از جمله برنامه های هفته بسیج برشمرد و ادامه داد: بسیجیان این شهرستان در حضور حماسی پنج آذر با شکوهتر از سال های گذشته حضور خواهند یافت و به دشمنان این مرز و بوم خواهند گفت که ما تا آخرین نفس از آرمان های این نظام مقدس دفاع خواهیم کرد  

فرمانده سپاه شبستر :

فرمانده سپاه شبستر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان در راستای برنامه های اجرایی هفته بسیج، گفت: امروز آسایش و امنیت ایران اسلامی در سایه تفکر بسیج است.

  " جعفر رزمی " تفکر بسیج را حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه های مورد نیاز انقلاب دانست و افزود: به برکت خون شهدا، تفکر بسیج و رهبری، پس از گذشت ۲۷ سال از پیروزی انقلاب، همچنان بسیج پیشتازعرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بوده و توانسته الگوی عملی موفق و کارنامه درخشانی را در حل مشکلات مختلف جهان اسلام ارائه کند.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه این نشست با اشاره به برنامه های تدوین شده بزرگداشت هفته بسیج، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال همگام با دیگر نقاط کشور با شعار بسیج انقلابی و خدمتگذار در سطح پایگاهها و حوزه ها و مراکزبسیج برگزارخواهد شد.

"جعفر رزمی " افزود: بیش از ۶۰ برنامه شاخص و ارزنده و متنوع درحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سیاسی و اقتصادی برای بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان شبستر در نظر گرفته شده است. 

وی دیدار بسیجیان، ایثارگران و اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با ائمه جمعه شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، ویزیت رایگان درمانگاه امام خمینی شبستر در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و کتاب، برگزاری نشست های روشنگری وبصیرت و هیئت منتظران موعود(عج)، طرح محرومیت زدایی از مناطق محروم، دیدار بافرماندهان و پیشکسوتان بسیجی، رژه موتور سواری به مناسبت آغاز هفته بسیج، همایش نقش بسیج اصناف در اقتصاد مقاومتی، افتتاح پایگاه مقاومت روستای قوم تپه و استقبال از شهدای گمنام را تنها بخشی از برنامه های هفته بسیج شبستر برشمرد.

فرمانده سپاه شبستر، برگزاری آیین حماسه حضور سازمان یافته بسیجیان شهرستان در روز ۵ آذر را از جمله برنامه های شاخص و مهم هفته بسیج دانست و برحضور حداکثری بسیجیان شبستر در این مراسم تاکید کرد.

فرمانده سپاه آذرشهر :

فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه هفته بسیج با اشاره به جایگاه کلیدی نیروهای مردمی در اعتلا و پیشرفت کشور در همه زمینه ها، بسیج را نیروی جوشیده از بطن مردم و بسیجیان را سرمایه های بی بدیل نظام اسلامی دانست.

  "بهمن فتح زاده" با توجه به توان نیروهای داخلی در حل مشکلات کشور، تصریح کرد:یکی از سازمان های توانمند کشور که تاکنون از پس وظایف محوله سربلند بیرون آمده، بسیج است.

وی عرصه جنگ امروز را در مقایسه با دوران دفاع مقدس گسترده تر توصیف و بیان کرد: امروز عرصه نبرد دیگر صرفا میدان های جنگ سخت نیست بلکه در دیگرعرصه ها و به خصوص در عرصه های فرهنگی و اقتصادی، در حال مبارزه هستیم.

"بهمن فتح زاده" در ادامه با تشریح برنامه هایی که در طول هفته بسیج در آذرشهر برگزار می شود، اظهار کرد: نزدیک به ۱۰۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که از جمله مهم ترین این برنامه ها،دیدار با ائمه جمعه و تجدید میثاق با ولایت، برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی،برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی و افتتاح پایگاه است.

وی شاخص ترین برنامه امسال را تجمع بسیجیان در خیابان شهیدغفاری عنوان و خاطرنشان کرد: تجمع بسیجیان در ۵ آذر امسال با عنوان مدافعان حرمصورت خواهد گرفت تا نشان دهیم که بسیج ادامه دهنده راه حسین و حسینیان است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه :

فرمانده سپاه مراغه در آستانه هفته بسیج و در جمع اصحاب رسانه این شهرستان، با اشاره به نقش و تاثیرگذاری بسیج در عرصه های مهم و خطیر امت اسلامی، گفت: این تفکر متعالی در سایه اخلاص، ایمان و تبعیت پذیری آحاد ملت و بسجیان از رهبری به وجود آمده است.

" رضا سامی" افزود: بسیج به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی جهان اسلام فراتر از مرزهای جغرافیایی، پاسدار ارزش های ناب اسلامی و انقلابی در برابر توطئه های نظام سلطه است.

وی افزود: با توجه به همزمانی نخستین روز هفته بسیج با اربعین حسینی، همایش بزرگ پیاده روی حرم تاحرم در مسیر امام زاده سید محمد(ع) تا آستان مقدس امامزاده ابراهیم چکان(ع) با حضورسازمان یافته بسیجیان این شهرستان همگام با دیگر اقشار مردم برگزار می شود.

فرمانده سپاه مراغه،غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری و معرفتی،اجرای یادواره های شهدا و همایش های روشنگری و مذهبی هیئت منتظران مهدی(عج) درحوزه ها و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی را از برنامه های فرهنگی هفته بسیج برشمرد.

وی ادامه داد: تمرین پیاده روی شبانه و تاکتیکی گردان های بیت المقدس و برگزاری کارگاه های آموزشی وفرهنگی در راستای ایجاد روحیه جهادی و افزایش معنویت در بین بسیجیان این شهرستان اجرا می شود.

" رضا سامی" با بیان اینکه تجمع بزرگ مردمی و بسیجیان این شهرستان با عنوان مدافعان حرم همزمان باسالروز فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش بزرگ مردمی، آحاد مردم و بسیجیان ولایتمدار بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر انقلاب و آرمان های شهدا تجدید عهد و میثاق می کنند.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات