خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان :

بسیج عامل بازدارنده توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان گفت: بسیج عامل بازدارنده توطئه‌های استکبار جهانی است، این تفکر تاکنون ایران اسلامی را از تهدیدهای دشمنان در امان نگه داشته است.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی دوشنبه شب به مناسبت هفته بسیج در جمع مردم روستای «کوشک» شهرستان، افزود: یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس تولد تفکر و فرهنگ بسیجی است که باید این فرهنگ و تفکر تقویت شود.
وی بیان کرد: تفکر بسیجی در تمامی لایه های اجتماعی دارای قدرت هست، این نهاد براساس ضرورت به تفکر اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است.
وی ادامه داد: نقش و کلام بسیجیان می تواند در صدور تفکر بسیجی نقش اساسی داشته باشد، لازم است این تفکر را به خوبی بشناسیم و نهادینه کنیم.
وی گفت: اندیشه‌ غنی و سی و هفت ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده که تنها راه برون رفت از بحران ها در کشور عمل و تفکر بسیجی است.
وی اظهار کرد: همه ما به عنوان یک بسیجی باید با همدلی و همسویی با تکیه بر رهنمود های رهبر انقلاب و ولایت پذیری در راه تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی گام برداریم.
 
، خدادادی با بیان اینکه بسیج نماد عظمت، استقامت و پایداری ملت ایران است، یادآورشد: در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان از جان خویش گذشتند و در برابر استکبار ایستادند تا این نظام همواره پایدار باشد.
 
وی ادامه داد: امروز نیز بسیجیان با حضور در محروم ترین مناطق کشور بدون هیچ چشم داشتی در خدمت انقلاب هستند.
وی با بیان این که بسیج مهمترین عامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود، بسیج را قوی ترین عامل برقراری امنیت ذکرکرد و گفت: با وجود ناامنی های در جنوب شرق و مرزهای غربی کشور، بسیجیان در تامین امنیت مرزها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
 
وی از اجرای 110 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خبرداد و گفت: در آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در شهر اسدیه برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار