جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان:

2 هزار پایگاه مقاومت روستایی در گیلان فعال است

جانشین فرماندهی سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه 2 هزار پایگاه مقاومت روستایی در گیلان فعال است، 'tj: آمادگی همکاری با ستادهای شهرستانی بزرگداشت دهه فجر را داریم.
کد خبر: ۸۷۸۰۸۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار مهدی کاظمی پور، در نخستین جلسه استانی ستاد بزرگداشت دهه فجر که در استانداری برگزار شد، با اشاره به فاصله ایجاد شده میان نسل اول و دوم انقلاب با نسل سوم و چهارم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منحصر به گروهی خاص نیست و متعلق به ملت ایران است لذا موظف هستیم دستاوردهای انقلاب را به نسل سوم و چهارم انتقال دهیم و این کار بزرگی است و از عهده یک نهاد بر نمی آید.

وی با اشاره به اجرای برنامه های ثابت و سالانه دهه فجر، متذکر شد: برگزاری این برنامه ها خوب است، اما نیازمند اجرای ویژه برنامه هایی هستیم که عظمت انقلاب را نشان دهد و جامعه و نسل جوان باور کند که انقلاب اسلامی در مقطعی از تاریخ به پیروزی رسید که کسی گمان نمی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار جهانی همواره به کشور ما نگاه طمع کارانه داشته و دارد، گفت: دشمنان انقلاب و نظام امروز در حوزه سایبری و فضای مجازی ورود کرده اند و روی فکر و اندیشه جوانان کار می کنند.

کاظمی پور با بیان اینکه 2 هزار پایگاه مقاومت روستایی در گیلان فعال است، اضافه کرد: آمادگی همکاری با ستادهای شهرستانی بزرگداشت دهه فجر را داریم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب، ناامیدی نسل جدید را به امید تبدیل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار