فرمانده سپاه کامیاران از اعزام 6 اکیپ بهداشتی و درمانی به روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۹۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار منصور ولیئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کانون بسیج جامعه پزشکی کامیاران برنامه‌های ویژه‌ای در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم این شهرستان دارد و تلاش می نماید که به ارتقای سطح سلامت جامعه با بهره‌گیری از توان رده‌های بسیج یاری رساند.

 

وی درباره اهداف مورد نظر در اعزام پزشکان و کارشناسان بهداشت به روستاها خاطرنشان کرد: ویزیت و درمان رایگان بیماران، ارائه آموزش‌های بهداشتی، آموزش‌های فردی و اجتماعی و بهداشت محیط از جمله خدماتی است که اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی کامیاران به مردم ارائه می‌دهند.

 

فرمانده سپاه کامیاران با اشاره به روستاهای محروم و فاقد مراکز بهداشتی شهرستان ابراز داشت: اکیپ های بهداشتی ودرمانی کانون بسیج جامعه پزشکی کامیاران به مناسبت های مختلف به روستاهای دورافتاده و فاقد مراکز بهداشتی ودرمانی می روند و خدمات خود را به مردم ارائه می دهند.

 

سرهنگ ولیئی از ارائه دارو و مواد بهداشتی رایگان به روستائیان خبرداد و عنوان داشت: اکیپ های درمانی و بهداشتی که امروز دوشنبه اعزام شدند، بالغ بر36 میلیون ریال دارو ومواد بهداشتی برای عرضه رایگان به روستائیان به همراه داشته اند، که براساس نظر پزشکان وکارشناسان توزیع می گردد.

 

گفتنی است 6 اکیپ بهداشتی و درمانی امروز ساعت 9 صبح به روستاهای زیویه، دره ویان علیا، فارس آوا، بان سعی، اشکفتان و یمینان علیا اعزام شدند.

 

ارسال نظرات