فرمانده سپاه الغدیر یزد در مهریز:

مسئولان نظام با ایستادگی و اقتدار، دشمن را منزوی کنند/لزوم تشکیل گردان‏‏های فاتحین در هر ناحیه

سردار فتوحی جهاد کبیر را بیشتر مختص مسئولان نظام دانست و گفت: جهاد کبیر یعنی مسئولان نظام بایستی با ایستادگی و اقتدار، دشمن را منزوی کنند و به جای خواسته‎‎های دشمن، خواسته‎‎های خود را در سطح منطقه و جهان عملی سازند
کد خبر: ۸۷۸۰۷۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان شهرستان مهریز با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دیدار کردند.

در این دیدار سردار "اکبر فتوحی" در جمع فرماندهان بسیج شهرستان مهریزبا قدردانی از بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان بدلیل حضور پرشور خود در راهپیمایی سیزده آبان، گفنت: 13 آبان به معنای روز اعلام پایداری ملت ایران در برابر آمریکا و روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با برشمردن مولفه‎‎های فرماندهان، خاطرنشان کرد: شناخت خوب از دشمن، خوب جنگیدن، خوب تبلیغ کردن و خوب تربیت کردن باید از مولفه‎‎های فرماندهان بسیج باشد.

فتوحی از فرماندهان و افسران جنگ نرم خواست تا پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری باشند، کادرسازی کنند و افراد کارشناس و خبره و الگو در همه عرصه‎‎ها تربیت و معرفی نمایند.

وی ادامه داد: امروز فرماندهان و مدیران باید علاوه بر خودسازی، پایگاه سازی، حوزه‎‎سازی و سپاه سازی کنند.

فتوحی با تاکید بر ایجاد پاپگاه‏‏ها و حوزه‎‎هایی مقدر و کارآمد با نیروهایی معنوی و انقلابی، خواستار تشکیل گردان‏‏های فاتحین در هر ناحیه‎‎ی شد.

وی با برشمردن سه نوع جهاد در اسلام شامل جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر، جهاد کبیر را بیشتر مختص مسئولان نظام دانست و گفت: جهاد کبیر یعنی مسئولان نظام بایستی با ایستادگی و اقتدار، دشمن را منزوی کنند و به جای خواسته‎‎های دشمن، خواسته‎‎های خود را در سطح منطقه و جهان عملی سازند.

سردار فتوحی در پایان نیز اظهار کرد: جهاد کبیر در دو محور عدم اطاعت از دشمن و کفار با صراحت و شجاعت و تلاش، مبارزه و جهاد در عرصه‎‎های سیاسی،علمی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، باید انجام شود.


ارسال نظرات