خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: این فرماندهی با استقرار یک ایستگاه پلیس و به‌کارگیری 14 واحد گشتی محسوس و نامحسوس نظم و امنیت محورهای مواصلاتی را برای زائران تامین کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

سرهنگ بزرگ‌علی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: شهرستان بهار در مسیر تردد زائران اربعین حسینی قرار دارد و فرماندهی انتظامی شهرستان بهار از 15 روز پیش با استقرار یک ایستگاه پلیس و به‌کارگیری 14 واحد گشتی محسوس و نا محسوس نظم و امنیت محور های مواصلاتی را تامین کرده است.

وی افزود: امروز یکی از سربازان راهور مستقر در میدان بهار در اطراف موکب آیت‌اله بهاری یک کیف پول حاوی 2 میلیون و 500 هزار ریال و تعداد 3 کارت و مدارک شناسایی را که در گوشه ای از بلوار افتاده بود رویت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: این سرباز تلاشگر راهور سریع در راستای یافتن صاحب آن اقدام کرده و پس از جستجوی آن حوالی و نیافتن صاحب کیف موضوع را با فرمانده خود در میان گذاشت.

وی ابراز داشت: پس از اطلاع به فرمانده و در میان گذاشتن با بازرسی انتظامی شهرستان از طریقی شماره تماس های متصل به کد ملی درج شده در کارت و اوراق هویت صاحب کیف را یافته و با مالک کیف تماس حاصل کردند.

نوری گفت: پس از تماس با صاحب کیف مشخص شده کارمند بازنشسته و اهل شهر ری تهران است که شب گذشته در بازگشت از زیارت عتبات عالیات و عبور از محور بهار در محلی که سرباز راهور کیف را یافته بدون اینکه متوجه شود کیف را گم کرده و در پایان سفر و هنگام رسیدن به منزل از نبودن آن مطلع شده به طوری که جای دقیق گم شدن را هم نمی‌دانست.

وی در ادامه با تقدیر و تشویق این سرباز از صحت عمل وی ابراز خرسندی کرد و گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار مفتخر به وجود اینچنین همکارانی هستند و باید همواره در مسیر خدمت به مردم با درنظر گرفتن خدا، خشنودی پرودگار و رضایت مردم را دنبال کنند تا بتوانند پیروز، موفق و سربلند باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: کیف پول یافته شده و محتویات آن عینا از طریق اداره پست بهار به آدرسی که صاحب کیف داده بود ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات