ویژه اربعین/16/مسئول تربیت وآموزش سپاه ناحیه نظرآباد؛
حجت الاسلام فلاح پیشه گفت: یکی از انگیزه های قیام امام حسین (ع) دین داری بود تا فرهنگ اسلام واسلام مداری باقی بماند.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۴۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین حمید فلاح پیشه مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نظرآباد در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (سلام الله علیها) که توسط حوزه 714 خواهران بسیجی این ناحیه در مسجد جامع تنکمان برگزارشد اظهار داشت: بخش عمده ای از رسالت کربلا بر عهده حضرت زینب (سلام الله علیها) بود.

وی افزود: ایشان سه رسالت بزرگ برعهده داشتند، پیغام آور صحنه کربلا بود، در حفظ جان امام سجاد علیه اسلام که مریض احوال بودند بسیار نقش مهمی داشتند، حفظ جان بچه‌های ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) نقش بسیار مهمی داشتند وهر وقت فرزندان آنحضرت را می خواستند بزنند خود را سپری می کرد تا به آنها صدمه ای وارد نشود.

فلاح پیشه گفت: یکی از انگیزه های قیام امام حسین (ع) دین داری بود تا فرهنگ اسلام واسلام مداری باقی بماند، و اقامه نماز یکی از شاخصه های فرهنگ اسلامداری است، آن حضرت در معرکه جنگ نمازش را ترک نکرد.

مسئول تعلیم وتربیت سپاه نظرآباد عنوان کرد: در روایتی آمده است که یکی از زنان آن دوران که هفت سال با حضرت زینب سلام الله علیها همسایه بوده گفته من در این مدت حتی یک بار صورت ایشان را ندیده ام ، حفظ حجاب از واجبات دین برای یک زن مسلمان است.

گفتنی است در انتهای این مراسم گروهی از هنرمندان بسیجی بخش تنکمان ایفای نقش نموده ومراسم خطبه خوانی حضرت زینب سلام الله علیها را اجرا کردند.

خبرنگار بسیجی: عزتی 

ارسال نظرات