خبرهای داغ:
معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه کاشان بسیجیان را مفسر واقعی واژه ایثار و به ارمغان آورنده عزت، آزادگی و شرف انسانی برای میهن اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، حمید رضا مومنیان در پیامی به مناسبت هفته بسیج آورده است: بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌ های مختلف، از دفاع مقدس تا صحنه های آبادانی کشور و مقابله با هجمه ‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان، نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.
پیام حاکیست: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخود گذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال، امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین باشند.
فرماندار ویژه کاشان در ادامه پیام خود افزوده است: حضور موثر مردم ایران در دفاع مقدس و حضور به موقع و تاثیرگذار بسیجیان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از برکت های تشکیل بسیج مستضعفان با فرمان امام راحل بوده و امروز نیز این فرهنگ از مرزهای کشور عبور کرده و تشکیل نیروهای مردمی در عراق، سوریه و یمن گواه این مطلب است.
وی در ادامه پیام خود آورده است: اکنون نیز باید بسیجیان که همواره در دفاع از کیان سرزمین عزیزمان پیشتاز بوده اند، با همت و تلاشی جهاد گونه وعلمی از توان عظیم خویش برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی استفاده کنند.
مومنیان در پایان پیام خود آفزوده است: اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم شهروندان دارالمومنین کاشان خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران و آحاد بسیجیان غیرتمند تبریک عرض کرده و امیدوارم در سایه حضرت ولیعصر (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد سیاست های دولت تدبیر و امید سربلند و پیروز باشید.
سی ام آبان تا ششم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها