فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بسیج بیش از 400 طرح اقتصاد مقاومتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۲۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
سردار "یدالله بوعلی" در نشست هفته بسیج که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت دهه آخر ماه صفر گفت: بسیج ظرفیتی است که در کنار همه نهادها، سازمان‌ها و آحاد مردم نهادینه شده و در عرصه‌های مختلف جامعه فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج کارهای خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و پروژه‌های عام‌المنفعه انجام داده که اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمت به مردم و ایجاد زیرساخت‌های استان است.

وی عنوان کرد: برای مثال در حوزه درمان به کمک بهداشت و درمان آمدیم و حتی دو مرکز بهداشتی و درمانی ایجاد کردیم و یا در حوزه ورزش اقدامات بسیج در خصوص احداث سالن‌ها و مکان‌های ورزشی بی‌نظیر بوده و در حال حاضر همه دهستان‌های استان دارای فضای ورزشی هستند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج سال گذشته احداث 7 استخر ورزشی سرپوشیده با اعتبار 14 میلیارد تومان را آغاز کرده که استخر شهر گچساران به اتمام رسیده و در هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بوعلی در ادامه با اشاره به افتتاح 400 پروژه اقتصاد مقاومتی در هفته جاری گفت: از کارگاه‌های کوچک گرفته تا مزارع کشت زعفران، پرورش طیور و حوضچه‌های پرورش ماهی از جمله طرح‌های اقتصاد مقاومتی هستند که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند، ضمن اینکه افتتاح حوزه مقاومت صدیقه اطهر، حوزه حضرت معصومه و سالن ورزشی در دشت‌روم از جمله این طرح‌هاست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح 40 پایگاه مقاومت بسیج در این هفته گفت: اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم استان، اعزام تیم‌های پزشکی، اکران فیلم‌، برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان و صبحگاه دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

ارسال نظرات