در صورت موافقت جشنواره بازی های بومی و محلی کشور به میزبانی شهر سی سخت برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۷۲۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شهر توریستی سی‌سخت گفت: هیأت ورزش‌های روستایی و عشایر استان پیشنهاد میزبانی برای برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی کشور در شهر سی‌سخت را ارائه کرده‌ است که در صورت موافقت این جشنواره در این شهر برگزار می‌شود.

جهانبخش ایزدپور افزود: همچنین برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور از دیگر رویدادهای پیش‌رو است که برای میزبانی این مسابقات پیشنهاد ارائه شده و در صورت موافقت، یاسوج میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور ادامه داد: شرایط برای برگزاری این دوره از مسابقات کشتی فرنگی در شهر یاسوج فراهم شده و درخواست لازم برای اعطای میزبانی به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج ارائه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرهای کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت میزبانی این مسابقات را دارند که در صورت نهایی شدن، این دوره از مسابقات در رشته‌های کشتی فرنگی، پرس سینه و بازی‌های بومی و محلی به صورت شایسته برگزار می‌شود.

ایزدپور افزود: با بهره‌برداری از چندین طرح ورزشی از جمله هتل ورزش، استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج قادر به برگزاری مسابقات مهم ملی خواهد بود.

ارسال نظرات