صبحگاه مشترک واحد های بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته بسيج در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۹۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم صبحگاه مشترک واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته بسيج و با حضور مسئولان شهرستان ابهر در دبیرستان امام صادق(ع) ابهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر ضمن تسلیت اربعین حسینی و با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تصمیم های پیشگیرانه، آینده نگری و دشمن شناسی را از مهمترین مولفه های مدیریت و رهبری امام راحل در مواقع بحرانی بر شمرد و گفت: هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام (ره) از جمله اساسی ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به حساب می‌آید که به برکت این دوراندیشی و هدایت عزت و اقتدار کشور تثبیت و تداوم یافت.

رضایی با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی دانش آموزان جهت مقابله و رویارویی با هرگونه توطئه داخلی و خارجی افزود: امام امت در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸در راسای پیشگیری از مداخله نظامی دشمنان فرمان تاریخی تشکیل بسیج را صادر فرمود.

وی با بیان این که پیروزی در جنگ تحمیلی آسان به دست نیامده است، اظهار داشت: این موفقیت ها حاصل ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام به ویژه شهدای بسیجی است و دانش آموزان باید با رفتار و منش خود خصوصا علم آموزی از خون شهدای انقلاب دفاع نمایند.

گفتنی است، مراسم صبحگاه مشترک واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی با حضور فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، مهدیخانی فرمانده نیروی انتظامی، رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر، خانواده های معظم شهدا، معلمان و دانش آموزان بسیجی در محل سالن ورزشی دبیرستان امام صادق(ع) ابهر برگزار شد.

ارسال نظرات