فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به کمک به ایجاد شغل در شهرستان سیاهکل، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته برای ۱۰۰ نفر از جوانان جویای کار در شهرستان سیاهکل اشتغالزایی انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از سیاهکل، سرهنگ داریوش خوشحال در نشست خبری با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: از زحمات خبرنگاران برای تشریح فعالیت های و دست آوردهای سپاه و بسیج قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج امسال ۵۲ برنامه توسط پیاه ناحیه سیاهکل برگزار می شود، گفت: سپاه کمک حال دولت است و هرجا که نیاز باشد سپاه و بسیجیان برای پیشرفت کشور و نظام اسلامی به دولتمردان کمک می کنند و این موضوع از ابتدای تشکیل بسیج تاکنون انجام شده است.

فرمانده سپاه سیاهکل تصریح کرد: رژیم خبیث صهیونیستی فکر می کند با به جان هم انداختن مسلیمن می توانند به کار خودشان ادامه بدهند که اربعین حسینی به آنها نشان داد مسلمانان با یکدیگر متحد هستند و نخواهند گذاشت که آنها به اهداف شوم خودشان برسند.

سرهنگ خوشحال با اشاره به تجمع مدافعان حرم در روز جمعه پنجم آذرماه، خاطرنشان کرد: این تجمع درسیاهکل و دیلمان و پیرکوه برگزار می شود و دلیل آن نیز هشدار بسیجیان به فتنه گران است که بدانند بسیجیان همواره در صحنه حضور دارند.

وی افزود: ما سرباز ولایت هستیم و فتنه خط قرمز ما است. به آن افرادی که در مجلس و در کرسی نمایندگی مردم و یا هرجای دیگری که هستند و از فتنه حمایت می کنند هشدار می دهیم که با انگشت اشاره ولی امر مسلمین آنها را سر جایشان می نشانیم.

فرمانده سپاه سیاهکل ابراز کرد: سپاه همواره یاور مظلومان است و در همین راستا ساخت خانه مددجویان توسط سپاه در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه ۵۰ واحد مسکونی مددجویان برای سپاه ناحیه سیاهکل در نظر گرفته شده است، گفت: از مجموع ۳۶ واحد مسکونی مددجویان که سهمیه سپاه ناحیه است؛ ۲ واحد مسکونی در هفته دفاع مقدس تحویل مددجویان شد و سه واحد نیز در هفته بسیج تقدیم این قشر می شود.

وی با اشاره به شعار سال که «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده است، تصریح کرد: فعالیت های سپاه در عرصه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاهی با همین عنوان در هفته بسیج برپا شده است.

فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به کمک به ایجاد شغل در شهرستان سیاهکل، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته برای ۱۰۰ نفر از جوانان جویای کار در شهرستان سیاهکل اشتغالزایی انجام شده است.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت بسیجیان هستیم، گفت: ساختمان پایگاه های مقاومت در گولک، بنه زمین، مالفجان، نارنجدارک، لیش در هفته بسیج امسال افتتاح می شود.

وی بیان کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر، سپاه طبق فرمایش مقام معظم رهبری تذکر لسانی را وظیفه خود می داند.

فرمانده سپاه سیاهکل، برگزاری مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، دیدار با خانواده های شهدا و برپایی کارگاه های آموزشی را از دیگر برنامه هفته بسیج درسیاهکل عنوان کرد.

ارسال نظرات