خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان خبر داد:
سرهنگ مقواساز با اشاره به اجرای بیش از ۳۸۰ عنوان برنامه متنوع توسط رده‌های زیر مجموعه سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان هم‌ زمان با هفته بسیج از اعزام سراسری خانواده‌های معزز شهدا به مشهد مقدس در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تشریح برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه اظهار کرد: هفته بسیج در سال جاری از روز گذشته با شعار محوری «بسیج، انقلابی و خدمتگزاری» آغازشده است و هم‌زمان با سراسر کشور، ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) نیز برنامه‌های ویژه‌ای را برای این هفته در نظر گرفته است.

سرهنگ دوم پاسدار علی مقواساز بابیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در مرکز شهر اصفهان واقع‌شده است، گفت: بیش از 380 عنوان برنامه در سطح رده‌های مقاومت بسیج زیرمجموعه این ناحیه از روز گذشته در حال برگزاری است.

وی توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جهاد کبیر، استکبارستیزی و حفظ روحیه انقلابی را ازجمله شاخصه‌های یک بسیجی در تراز انقلابی برشمرد و اظهار کرد: بسیجیان ما در رزمایش هفته‌های گذشته این ناحیه نشان دادند که هرروز در حال رشد، روزآمد شدن و بالندگی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تأکید کرد: بسیجیان همیشه باقدرت و با آگاهی در میدان‌های جنگ سخت (دوران دفاع مقدس) و جنگ نرم حضور پیداکرده‌اند، ضمن اینکه آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدی بالا می‌برند.

سرهنگ مقواساز در خصوص برنامه‌های شاخص این ناحیه در هفته بسیج، اظهار کرد: نمایشگاه تولیدات جهادی و اقتصاد مقاومتی بسیجیان در زمینه‌های مختلف در حسینیه شهدای بسیج اصفهان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برگزاری رژه حماسی موتورسواران بسیج از معابر اصلی شهر به سمت میعادگاه نماز جمعه اصفهان هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج در پنجم آذرماه و نمایش حماسه شکوه اقتدار بسیجیان در همان مکان از برنامه‌های شاخص در طول این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان با اشاره به حضور باشکوه حلقه‌های صالحین در قالب هیئت منتظران موعود (عج) در مراسم اربعین امام حسین (ع) میدان امام علی (ع) اصفهان، گفت: بازدید از آسایشگاه جانبازان این یادگاران دفاع مقدس و سرای سالمندان توسط بسیجیان انجام خواهد گرفت.

سرهنگ مقواساز بابیان اینکه خانواده‌های معزز شهدا همیشه بر روی چشمان همه امت جای دارند، اظهار کرد: در طول هفته بسیج سرکشی و دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام خواهد گرفت، همچنین مراسم عطرافشانی و گُل گذاری مزار مطهر شهدا در روز پنجشنبه چهارم آذرماه صورت خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 200 نشست بصیرتی باهدف تبیین فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلابی گری در سطح شهر اصفهان، تأکید کرد: رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) راهنمای روشن برای به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در مورد دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای هفته بسیج اظهار کرد: برگزاری بیش از 20 یادواره شهدا در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی ایستگاه‌های سلامت ورزشی در مکان‌های پرتردد شهر همچون کوه صفه، پارک لاله، باغ غدیر و یکی از پارک‌های محله مرداویج برای انجام تست‌های غربالگری و ورزشی، اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان نور جنوب و تعدادی از گروه‌های جهادی به اردوهای جهادی ازجمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ مقواساز از اعزام سراسری خانواده‌های معزز شهدا به مشهد مقدس در این هفته خبر داد و گفت: نزدیک به دو دستگاه اتوبوس از این عزیزان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی تسلیح سراسری پایگاه‌های مقاومت بسیج به‌منظور ایجاد امنیت پایدار در سطح محلات شهر، برگزاری کوه گشت و پیاده‌روی خانوادگی پیشکسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان در صبح جمعه پنجم آذرماه و اعزام تیم دفاع شخصی منتخب بسیج خواهران به تهران برای حضور در مسابقات کشوری این رشته را از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی‌شده برای هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان بابیان اینکه از همه آحاد جامعه در بسیج حضور دارند، گفت: با راه‌اندازی قشرهای تخصصی همچون بسیج سازندگی، دانش‌آموزی، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویی و … برنامه‌های تخصصی و ویژه‌ای در این قشرها برای نیروهای بسیجی در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ مقواساز با اشاره مجدد به برنامه‌های متنوعی که در رده‌های زیرمجموعه این ناحیه برگزار می‌شود از مردم درخواست کرد: برای بازدید از این برنامه‌ها که در سطح شهر و در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات