جانشین سپاه قدس گیلان:

14 هزار نفر از اقشار مختلف مردم گیلان از مناطق عملیاتی بازدید می کنند

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سال جاری افزایش اعزام به مناطق عملیاتی را شاهد خواهیم بود یادآور شد: سهمیه اعزام دانش آموزان گیلانی برای بازدید از مناطق عملیاتی در سال جاری بیش از 30 هزار نفر است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار مهدی کاظمی پور امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که در دفتر کار استاندار گیلان برگزار شد، ضمن تقدیر از استاندار و سایر مدیران استانی در اعزام زائرین گیلانی به مناطق عملیاتی اظهار کرد: سال گذشته 30 هزار گیلانی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور از مناطق مورد بازدید زائرین گیلانی است تصریح کرد: از تعداد زائرین گیلانی طی سال گذشته 16هزار دانش آموز و 14 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم از نزدیک با رشادت های رزمندگان آشنا شدند.

جانشین سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه در سال جاری افزایش اعزام به مناطق عملیاتی را شاهد خواهیم بود یادآور شد: سهمیه اعزام دانش آموزان گیلانی برای بازدید از مناطق عملیاتی در سال جاری بیش از 30 هزار نفر است.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته 14 هزار نفر از اقشار مختلف مردم گیلان برای بازدید از مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد خاطرنشان کرد: تاکنون از سهمیه 6هزار نفری دانش آموزان گیلانی به مناطق عملیاتی غرب کشور 4هزار و 913 نفر اعزام شده اند.

وی در ادامه گزارشی از روند اجرای پادگان حبیب الهی گیلان در جنوب کشور ارائه کرد و گفت: این پادگان برای تکمیل به 500 میلیون تومان اعتبار نیازمند است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار