خبرهای داغ:

تقدیر جامعه مدرسین از حماسه‌سازان اربعین حسینی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، از حماسه سازان اربعین حسینی (ع) تشکر کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۵۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پیام تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حماسه آفرینان اربعین حسینی در سال 95  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شور و شوق کم‌نظير مردمي در راهپيمايي عظيم اربعين، حضور گسترده زوار حسيني و همچنين هيأت‌ها و موکب‌هاي خدمت به زائران اباعبداله الحسين‌عليه‌السلام رستاخيز عظيمي ايجاد کرده است.

اين ميدان عظيم ايمان وعمل، تکرار پيام عاشورا و حيات مجدد اسلام است. اربعين حسيني صحنه ايثار و از خود گذشتگي، عشق و عاطفه، حماسه‌ی مودّت و محبت بین مسلمين است.

رسانه‌های غربی کوشیدند؛ علی رغم حضور بیش از 20 میلیون زائر حسینی(ع) در بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین گردهمایی جهان در روز اربعین، این رویداد بی‌نظیر و بی‌سابقه تاریخ را  که مملو از آرامش، عطوفت و مهربانی برگزار شد سانسور کنند؛ اما در حقیقت این حرکت عظیم و میلیونی قدرت اسلام را در قالب يک حرکت عاشقانه و عبادت و زيارت مؤمنانه برای جهانیان به نمایش درآورد، تا شکوه وعظمت ايمان و اعتقاد قلبي پيروان مکتب حسيني را برای همگان آشکار کند.

امروز زوار الحسين علیه‌السلام‌ از اقصي نقاط جهان، شيعه و سني آمدند تا با قدم‌هاي کوچک و بزرگ خود گامی  براي وحدت جهان اسلام بردارند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن تقدير از بصيرت و محبت پيروان مکتب اهل بيت ‌علیهم‌السلام؛ توفيقات الهي براي زوار و خادمان حسيني آرزومند است و از تمام مردم، مديران و مسئولاني که نقشي در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اين حماسه ديني و الهي داشتند تشکر می‌نماید و همچنین تشکر ویژه‌ای از میزبانی مردم غیور و مسئولان کشور عراق دارد.

اميد است اجر و پاداش اين همه عشق و دلدادگي، رضایت الهی باشد و زمینه‌ ظهور حضرت ولی‌عصر(عجّل اللَّه تعالی فرجه الشریف) را فراهم سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
ارسال نظرات
آخرین اخبار