خبرهای داغ:
شهردار قم خبر داد

بهره‌برداری از 24 بوستان جدید شهری تا یک‌ماه آینده در قم

شهردار قم از افتتاح و بهره‌برداری 24 بوستان جدید شهری تا یک‌ماه آینده در شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۴۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه 270 بوستان ناایمن در شهر قم وجود داشته است، گفت: 180 بوستان تاکنون ایمن‌سازی شده و در حال پیگیری امور باقی بوستان‌ها هستیم.

شهردار قم با اشاره به مشکلاتی که در گذشته بر اثر ایمنی پایین بوستان‌ها برای شهروندان ایجاد شده است، افزود: با این پروژه ضریب ایمنی در بوستان‌ها بالا رفته و شهروندان با رفاه و آسایش بیشتری می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دو کمپ نیز برای اسکان اضطراری زائرین در شهر اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: بوستان‌های فدک و غدیر طی پروژه‌ای که شهرداری تعریف کرد دارای امکانات ویژه اسکان اضطراری شده است و به عنوان کمپ زائر از آنها استفاده خواهد شد.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: اقدامات اجرایی در این کمپ‌ها در مراحل نهایی است و امید داریم نوروز امسال بتوانیم زائرین را به استفاده از این کمپ‌ها ترغیب کرده و از اسکان اضطراری در شهر جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 24 بوستان جدید ظرف یکماه آینده افتتاح می‌شود، گفت: سال گذشته سرانه فضای سبز قم سه مترمربع افزایش پیدا کرد و امسال هم همین برنامه در شهرداری اجرایی شده است که امیدواریم با اجرا و استمرار این پروژه بتوانیم تا پنج سال آینده شاهد بهبود و ارتقای وضعیت فضای سبز در این شهر باشیم.
ارسال نظرات