مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک:
اربعین، فرصتی برای اندیشیدن به حقیقت عاشورا و فرصتی برای اندیشیدن به فلسفه و انگیزه قیام امام حسین(ع) است و این که چگونه می توان با درس گرفتن از زندگی و قیام سالار شهیدان و واقعه عاشورا زندگی صحیح را آموخت و اربعين از رازهاي هستي است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
خبرگزاری بسبج: مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: اربعین، فرصتی برای اندیشیدن به حقیقت عاشورا و فرصتی برای اندیشیدن به فلسفه و انگیزه قیام امام  حسین(ع) است و این که چگونه می توان با درس گرفتن از زندگی و قیام سالار شهیدان و واقعه عاشورا زندگی صحیح را آموخت و اربعين از رازهاي هستي است.

حاج آقا حسین عبدالله پور مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک اظهار کرد: اربعین حسینی روز تقویت ایمان و تقواست و مصیبت عاشورا بزرگترین و حزن انگیزترین مصائب است و ظلم و ستمی که به فرزندان رسول خدا (ص) روا شده، در تاریخ نظیر نداشته است.
وی گفت: اربعین، فرصتی برای اندیشیدن به حقیقت عاشورا و فرصتی برای اندیشیدن به فلسفه و انگیزه قیام امام  حسین(ع) است و این که چگونه می توان با درس گرفتن از زندگی و قیام سالار شهیدان و واقعه عاشورا زندگی صحیح را آموخت و اربعين از رازهاي هستي است.
عبدالله پور تاکید کرد: یکی از اصول مهم برای مراسم اربعین توجه به گفتمان سازی است، اربعین درسی به ما می دهد که باید حقیقت  شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت، دشمن با ماهواره، رادیو و شبکه های اجتماعی سعی دارند حقایق مردم را تغییر دهد. 
وی افزود: اگر در مقابل این تبلیغات آگاهی مردم ایران وجود نداشته باشد، دشمن در میدان تبلیغات غالب خواهد شد ومیدان تبلیغات، میدان بسیار عظیم و خطرناکی است. 
مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک تصریح کرد: اکثریت قاطع ملت و آحاد مردم ما، به برکت آگاهی ناشی از انقلاب، در مقابل تبلیغات دشمن بیمه هستند و مصونیت پیدا کرده اند و از بس دشمن دروغ گفت و چیزهایی را که در مقابل چشم مردم بود، به عکس و واژگون نشان داد و منعکس کرد، اطمینان مردم ما نسبت به گفته ها و بافته ها و یاوه گوییهای تبلیغات جهانی، به کلی سلب شده است.
وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.
عبدالله پور با توجه به هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج از نهادهای مهم و تاثیرگذار در انقلاب است که با توجه به نیاز جامعه در ابتدای انقلاب اسلامی بنیان گذاری شد و بسیج یادآور عشق، ایثار، تلاش، کار و امنیت است.
وی تصریح کرد: محور مقاومت شکل گرفته در کشور های اسلامی نشات گرفته از تفکر بسیجی است و بیشتر نگرانی دشمنان اسلام از تقویت این باور و طرز تفکر است و ما باید تلاش کنیم این طرز تفکر و روحیه عمومی را تقویت کنیم زیرا هم در امنیت پایدار ما تاثیرگذار است و هم موجب تقویت ارزش‌های دینی و اجتماعی جامعه ما می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: استکبار ستیزی و بصیرت افزایی نسبت به دشمن مهم ترین شاخصه انقلابی گری است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانش آموزان و بسیجیان به آن تاکید کردند.
وی بیان کرد: حساسیت نسبت به تحرکات دشمنان و بصیرت نسبت به فعالیت های تخریبی دشمنان باید با هوشیاری صورت بگیرد تادشمنان بدانند که ما آمادگی کاملی برای مقابله توطئه ها را داریم.
عبدالله پور در پایان افزود: پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی میان نیروهای بسیج بزرگ ترین سرمایه برای مقابله با دشمنان نظام اسللامی است که تاکنون موجب نا امیدی دشمنان شده است.
ارسال نظرات