خبرهای داغ:

روحیه انقلابی، بیشترین دستاورد و کمترین هزینه

فرمانده حوزه بسیج کربلا سپاه کلییبر در نشست روشنگری پایگاه مقاومت شهید رجایی نوجه ده رجایی، با بیان اینکه تفکرات غلط برخی ها، موجب تحمیل هزینه برای نظام می شود، گفت: برای انقلابی بودن روحیه انقلابی لازم است و هرکجا تفکر و روحیه انقلابی حاکم بوده، بیشترین دستاورد و کمترین هزینه را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۱۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی درجامعه امروز، اظهار کرد: مسئله اقتصاد آنچنان دارای اهمیت است که رهبر فرزانه انقلاب چندین سال پشت سرهم در نامگذاری سال به این موضوع پرداخته است.

وی دو رکن دولت و مردم را از عوامل اصلی پیشرفت مسائل اقتصادی و مبارزه با تحریم های دشمنان دانست و تصریح کرد: دولت بااین همه منابع زیرزمینی و معادن و دیگر منابع مالی با برنامه ریزی درست می تواند نقش تعیین کننده ای برای رسیدن به این اهداف ایفا کند.

علیاری مبارزه با قاچاق کالا را از راه های مهم در جهت حمایت از تولیدات داخلی عنوان و از مردم خواست: با جلوگیری کردن از اسراف، کم کردن ضایعات، استفاده درست از امکانات و کم کردن استفاده از کالاهای غیرضروری، به اقتصاد کشور کمک کنند.

فرمانده حوزه کربلا، داشتن تفکر انقلابی را تنها راه مقابله با این مشکلات بیان و خاطرنشان کرد: اگر دولت و مردم خود را به روحیه انقلابی مزین کنند، می توانند کشور را به سرمنزل مقصود که رهبری ترسیم کرده اند، برساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار