راهپیمایی جاماندگان

جاماندگان قرچکی نیز خود را به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رساندند

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت 7 صبح از شهرستان قرچک آغاز شد و عزاداران پس از طی مسیر16 کیلومتری همزمان با اذان ظهر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رسیدند.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۰۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
خبرگزاری بسیج:
راهپیمایی  جاماندگان اربعین حسینی از ساعت 7 صبح از شهرستان قرچک آغاز شد و عزاداران پس از طی مسیر همزمان با اذان ظهر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رسیدند.

راهپیمایی  جاماندگان اربعین حسینی از ساعت 7 صبح از شهرستان قرچک آغاز شد و عزاداران پس از طی مسیر16 کیلومتری همزمان با اذان ظهر به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رسیدند.
در این مسیر راهپیمایی آحاد مردم و هیئات مذهبی و مسئول شهرستان حضورچشمگیری  داشتند و شور و شوق  
نوجوانان برای برگزاری این راهپیمایی، پذیرایی از عزاداران، ایستگاه های صلواتی و واکس کفش از زیبایی های این راهپیمایی بود.
این اجتماع عظیم شهرستان قرچک که طی سه سال گذشته انگیزه، علاقه و موج مردم در این راهپیمایی را نشان می دهد، نشان از ولایت پذیری این دیار پانزده خرداد دارد.
گفتنی است، در مناطق مختلف شهرستان قرچک نیز عاشقان خاندان عصمت و طهارت با برپایی مجالس عزاداری ، چهلمین روز از شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به عزا نشسته و هم ناله با عمه سادات به سر و سینه زدند.
امامزاده بی بی زبیده قرچک ، امامزاده ابراهیم ولی آباد قرچک و دیگر بقاع متبرکه شهرستان قرچک پذیرای خیل عزاداران حسینی می باشد.

جاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندندجاماندگان قرچکی نیز خود را به رساندند

ارسال نظرات