معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی عصر امروز در نشست هنرمندان بسیجی این استان به ضرورت تبدیل مطالبات رهبری به گفتمان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده افزود: مطالبات رهبری در اقتصادمقاومتی، سبک زندگی اسلامی و عرصه فرهنگی محقق نمی شود مگر اینکه هنرمندان بسیجی آن ها را به گفتمان در جامعه تبدیل کنند چراکه دشمن تلاش دارد از این رهگذرها راهی برای رویارویی با انقلاب و نظام اسلامی استفاده کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان نقش به سزایی در جامعه دارند، اظهار داشت: امروز سبک زندگی اسلامی نیازمند خلاقیت و نوآوری هنرمندان است تا دشمن نتواند با تغییر ذائقه ها به آهدف مدنظر خود که نفوذ در حوزه فرهنگ است دست یابد که اگر چنین باشد به خواسته خود خواهد رسید.

گلمحمدزاده از هفته بسیج به عنوان فرصتی برای بازخوانی نقش بسیج در برهه های مختلف انقلاب همچون دوران دفاع مقدس خواند و بیان کرد: بسیجیان با زمان شناسی خود تا به امروز از پس امتحانات بزرگ برآمده و امروز نیز در عرصه فرهنگی تلاش می کنند چراکه می دانند دشمن همه سرمایه خود را در جنگ نرم پای همین عرصه آورده است.

وی با اشاره به نظر عده ای از افراد در خصوص ادامه تشکل بسیج پس از دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امام راحل ارزش ها و انقلاب را به حافظان انقلاب(بسیجیان) سپردند و پس از جنگ نیز بر ادامه آن تاکید داشتند که سخنان ایشان در وصیت نامه الهی و صحیفه نور گواهی بر این ادعاست.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا در ادامه سخنان خود از ایجاد پاتوق فرهنگی برای هنرمندان بسیجی در استان خبر داد و گفت: در این پاتوق هنرمندان رشته های مختلف هنری استان می توانند با یکدیگر تعامل داشته و فعالیت کنند.

گلمحمدزاده عرصه فرهنگی و تلاش در این عرصه را نیازمند تعامل، همکاری و وحدت دانست و یادآور شد: خیر و برکت در وحدت است و هنرمندان باید با همه نهادهای فرهنگی و هم قطاران خود تعامل و ارتباط داشته باشند تا بتوانند در جامعه جریان سازی کنند.

عصر امروز نشست هنرمندان بسیجی آذربایجان شرقی در نخستین روز از هفته بسیج در هتل طلائیه تبریز با حضور مسئولان استانی و کشوری سازمان بسیج هنرمندان برگزار و در آن از فراخوان جشنواره سراسری کارتون استکبارستیزی، جشنواره استانی فیلم افلاکیان و نمایشگاه مجازی عکس «قاب های خالی» رونمایی شد.

 
 
 
ارسال نظرات