خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در مراسم صبحگاه مشترک در دبیرستان نظامی گنجوی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود یاد آور شد: دانش آموزان امروز باید مسلح به بصیرت باشند تا بتوانند درک صحیحی از مسائل را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
سرهنگ تقی نجمی دانش آموزان را افسران جنگ نرم خطاب کرده افزود: همت و تلاش علمی همراه با تعهد مکتبی و اسلامی فرهیختگان ما را در رسیدن به قله های افتخار و خود باوری یاری خواهد کرد.

وی تلاش دشمن را در خصوص حمله به افکار دانش آموزان ایرانی را تلاشی بی ثمر و آب در هاون کوبیدن خطاب کرده افزود: با وجود معلمین دلسوز و فداکار و و پایبندی به ارزشهای ناب محمدی هجمه دشمنان به دانش آموزان خنثی می شود .

نجمی توجه عمیق دانش آموزان را نسبت به رعایت شئونات اسلامی را مد نظر قرار داده و گفت: اگر بخواهیم در جامعه پاک و بی آلایش زندگی کنیم باید اهداف مهم و ضروری و شئونات اسلامی در مدارس مد نظر قرار گیرد .

وی الگو بودن معلمین را برای دانش آموزان از مولفه های مهمی برشمرد که می تواند در آینده و طرز تفکر دانش آموزان موثر واقع شود .

فرمانده ناحیه شاهین دژ در این صبحگاه با اشاره به شهید فهمیده و ایثاری که کردند خاطر نشان ساخت: اگر ما امروز به شهید فهمیده افتخار می کنیم ناشی از این است که او با بصیرت راه خود را شناخت و با هدف دفاع از میهنش جان خود را آماج سهمگین ترین حمله های جور زمانه قرار داد .

وی تاکید کرد: امروز در میهن اسلامی تمامی دانش آموزان و فرهیختگان و دانشجویان ما صاحب این بصیرت هستند و هر کدام شهید فهمیده های زمان بوده و هستند و خواهند بود چرا که در دامان پاک و مقدس شرع اسلام پرورش می یابند و تحت تعلیم غنی ترین معترف اسلامی و قرآنی به مدد دلسوزان بزرگوارشان هستند .

ارسال نظرات