فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

برگزاری بیش از 100 برنامه در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت/بسیجیان مدافع آرمانهای انقلاب هستند

دهقان خاطر نشان کرد: هرچند عده ای تحریکات ضد انقلاب و بسیج چه در داخل و چه در خارج کشور انجام می دهند باید بدانند که مردم شهید پرور استان یزد به خصوص بسیجیان،آماده ی دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

"سرگرد مهدی دهقان" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و دهه ی آخر ماه صفر اظهار داشت: در هفته ی بسیج بیش از صد برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های ناحیه ی ثارالله برگزار می گردد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این برنامه ها را گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین بیعت دوباره با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری برشمرد.

دهقان خاطرنشان کرد: هرچند عده ای تحریکات ضد انقلاب و بسیج چه در داخل و چه در خارج کشور انجام می دهند باید بدانند که مردم شهید پرور استان یزد به خصوص بسیجیان،آماده ی دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده ی ناحیه ثارالله در پایان به شرح برنامه های ناحیه ی ثار الله در هفته ی دفاع مقدس پرداخت و برگزاری یادمان پرستوهای بی نشان به مناسبت دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام و ده ی آخر صفر، شرکت در همایش مدافعان حرم در قالب گردانها ی بیت المقدس،کوثر و آشورا در روز پنجم آذر، برگزاری مراسم آموزشی شورای پایگاه ها و حوزه ها، برگزاری همایشهای بصیرت افزایی، دیدار با امام جمعه ی بخش مرگزی، برپایی غرفه ی اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره ی شهدا، برگزاری برنامه ی شهید آبروی محله و دیدار با خانواده ی رزمندگان، شهدا و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس را از اهم برنامه های اجرایی در این هفته برشمرد.

ارسال نظرات