خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: ماو جوانان ما باید به شهید فهمیده وشهدای دانش آموز اقتدا کنیم، چراکه شهید فهمیده الگوی ایثار برای نسل جوان و دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۷۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در همایش رهبر کوچک که همزمان با سراسر کشور با حضورجمعی از دانش آموزان در مصلی قاین برگزار شد،با گرامیداشت یاد وخاطره 36هزار دانش آموز در کشور گفت: آمار شهدای دانش آموزان دردوران دفاع مقدس نشان می دهد که این قشر هم نقش به سزایی در پیروزی های 8سال جنگ تحمیلی داشته اند .

وی بیان داشت: رهبر کبیرانقلاب می دانست که یاران وسربازانی همچون شهید فهمیده ها و36هزاردانش آموز شهید این انقلاب را یاری خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قاین در ادامه افزود:شهید فهمیده درهمان ابتدای جنگ تحمیلی به این بصیرت رسیده بود که با یک حرکت که موجب شهادتش خواهد شد باعث به عقب راندن دشمن بعثی می شود ودر8آبان ماه 1359با بستن نارنجک به کمر ومنفجر کردن تانک دشمن را به عقب می راند وباایمان واخلاص وشجاعت خود در جبهه های نبردحق علیه باطل به شهادت می رسد.

وی افزود:این حرکت این دانش آموز شهید باعث می شود که معمار کبیر انقلاب اورا رهبر خود بدانند ومی فرمایند رهبر ما آن طفل 1۳ ساله‏ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت‏ شهادت نوشید.

برات زاده گفت: امروز و در هفته بسیج در سراسر کشور همایش رهبر کوچک با معرفی این شهید بزرگوار به عنوان الگوی نسل جوان برگزار می شود تا به همه ثابت شود که دانش آموزان در همه عرصه های مختلف حضور داشته ودارند وبخش اعظمی ازلشکر مخلص خدا(بسیج)رادانش آموزان تشکیل می دهند .

وی افزود:ما وجوانان ماباید به شهید فهمیده وشهدای دانش آموز اقتدا کنیم چراکه شهید فهمیده الگوی ایثار برای نسل جوان ودانش آموزان است ودر حال حاضر هم شاهد هستیم که دانش آموزان ما در عرصه های مختلف از جمله عرصه های مواجهه با دشمن در صدر هستند ودراین نظام برای دانش آموزان هم ارزش قائل هستند واین عظمت انقلاب اسلامی است وشما دانش آموزان باید قدردان این نظام جمهوری اسلامی ودرراس آن رهبری باشیدبرای شما ارزش قائل هستند .

برات زاده گفت: وظیفه همه ماست که به تکلیفی که برگردن ما گذاشته شده واقف باشیم وجامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها