مدیر کل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان؛

لباس رزم فرزندان شهید پیام ایستادگی است/امضاءطومار اشتیاق مردم ایرانشهر جهت حضور در جبهه سوریه

با حضور مسئولین، و خانواده شهید محسن خزایی مراسم هفتمین روز شهادت شهید گرانقدر در حسینیه سیستانی های مقیم ایرانشهر برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۰۵۶۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ؛ محمود کردستانی مدیر کل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به گوشه ای از برجستگی هایی شخصیتی شهید محسن خزایی گفت: خلوص در ایمان، ارادت به آستان حریم اهل بیت علیها سلام، غیرتمندی نسبت به نوامیس مسلمین و اراده قوی برای مقابله داعش و هر متجاوز به حریم اسلام از جمله شاخصه های بود که به وضوح قابل تشخیص بود.
وی افزود: بعد از شهادت شهید خزایی با توجه به مراسمات متعددی که برای این شهید بزرگوار در گوشه گوشه استان گرفته شده؛ جوانان مشتاق زیادی آمادگی خود جهت پوشیدن لباس رزم و استقرارشان به جای شهید خزایی اعلام آمادگی کرده اند.
کردستانی گفت: شهید خزایی خیلی سریع مسیر زندگی را پیمود و به جرأت یکی از کم سن و سال ترین اما پرکارترین مدیران صدا و سیمای استان بودند.
مدیر کل مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با اشاره به روحیه جهادگرانه شهید و خانواده این شهید بزرگوار تصریح کرد: امروز فرزندان شهید به جای لباس عزای پدر با عزمی راسخ لباس رزم به تن دارند و پیامشان آمادگی همه جانبه برای دفاع از اسلام و نوامیس مسلمان در کشور سوریه است.
کردستانی به وجود افتخاراتی که از خون شهیدان استان از جمله شهیدان مدافع حریم اسلام از جمله شهید عمر ملازهی، شهید سجادی، شهید بامری و شهید محسن خزایی اشاره کرد و ادامه داد: طریق شهادت را خداوند برای مشتاقانی می گشاید که با نظر به وجه الله و عزم و اراده قوی خالصانه در رکاب اسلام هستند و جز شهادت چه چیزی مقام انسان را تا به این حد بزرگ می کند.
گفتنی است در پایان مراسم گرامیداشت شهید خزایی، طومار اشتیاق مردم ایرانشهر جهت حضور در جبهه سوریه امضا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار