خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، صبحگاه مشترک واحد مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام کوثر خواهران میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۶۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی در این مراسم با بیان اینکه هفته بسیج از تاریخ 30آبان با شعار محوری بسیج انقلابی و خدمتگزار آغاز شده است، گفت: در وصف بسیج همین کافی است که امام راحل فرمودند؛ من از خداوند متعال می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند و افتخارم این است که در طول عمرم بسیجی باشم.

وی افزود: عملکرد بسیج در مدت 37سالی که می گذرد اوج آن در دفاع مقدس است که همه ی کشورهای جهان علیه ایران به پا خواستند و به قصد براندازی به کشور ما حمله کردند که حضور بسیجیان در صحنه های مختلف دفاع مقدس و عملیات های سرافرازانه توانستند هم در رشد جبهه و هم در محل نبرد با دشمن حماسه آفرینی کنند.

فلاحتی با اشاره به اینکه بعد از 8 سال دفاع مقدس دشمن سرجای خود هنوز ننشسته است، گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم به ما حمله کرده است و اکنون شما بنا به فرموده حضرت آقا افسران جبهه جنگ نرم هستید که باید هوشیار باشید.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: آمریکا اکنون چاره ای جزفروش سلاح های نظامی خود ندارد و متأسفانه بزرگان کشورهای عربی با خرید سلاح به آمریکا کمک می کنند.

غلامرضا فلاحتی در پایان گفت: باید حواسمان راجمع کرد بعضی ها می گویند باید خدا را رها کرد و به کدخدا چسبید در صورتی خودآمریکا اکنون در داخل دچار مشکل است در همین مناظره های دو کاندیدای ریاست جمهوری چهره ی زشت آمریکا را نشان دادندکه ان شاا... به زودی خود آمریکا، عربستان صعودی ملعون را از بین خواهد برد.

تلاوت کلام ا..مجید ،پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی و مرثیه سرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها