خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی گفت: حلقه های صالحین کار تربیتی انجام می دهد تربیت یعنی از ماهیتی به ماهیت دیگر تغییر کردن ، یعنی آموزه های دینی ما تبدیل به عمل شدن و این کارهای در حلقه های صالحین انجام می شوند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۱۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی مسئول بسیج ادارات استان ظهر امروز در همایش زینبیون گفت: این برنامه با 2 هدف انجام شده است یکی تبیین نقش حضرت زینب (سلام الله علیها) در حادثه عظیم عاشورا و دومین هدف مهم ترین مأموریت بسیج که حلقه های صالحین است.

صادق احمدی بیان کرد: حادثه عظیم عاشورا یکی از حوادثی است که در کنار همه تلخی هایی که ممکن است به ظاهر در آن بوده واقعاً اساس زنده نگه داشتن اسلام و دین ما است.

وی عنوان کرد: واقعه عاشورا یک بخش آن قیام امام حسین هست و بخش دوم مربوط به کسانی است که این رسالت و پیام مهم را منتقل کردند که در رأس آنان حضرت زینب است که اگر حضرت زینب ماهیت بنی امیه را بر ملا نمی کرد هیچ وقت حقایق نشان داده نمی شد. اینجاست که نقش زنان به خوبی تبیین می شود.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج و بسیجی هم با هدف حفظ انقلاب تفکرش بر گرفته از این قیام است .

وی همچنین در زمینه تشکیل حلقه های صالحین گفت: سازمان بسیج به این نتیجه رسید که امروزه فقط سخنرانی برگزار کردن اثری ندارد بلکه باید ارتباطات نزدیک و به صورت چهره به چهره باشد و تمام بسیجیان در حلقه های صالحین سازماندهی شوند.

احمدی گفت: حلقه های صالحین کار تربیتی انجام می دهد و تربیت با آموزش فرق می کند تربیت یعنی از ماهیتی به ماهیت دیگر تغییر کردن ، یعنی آموزه های دینی ما تبدیل به عمل شدن و این کارهای در حلقه های صالحین انجام می شوند.

مسئول بسیج ادارات استان ادامه داد: ما می خواهیم که خروجی ما از حلقه های صالحین تبدیل به عمل شدن مسائل و آموزه های دینی و تربیتی باشد و اینکه در این زمینه چگونه عمل کنیم خیلی مهم است.

وی در پایان اذعان کرد: ما در هفته بسیج هستیم و بسیج در 5 آذر سال 1358 به فرمان امام و قبل از جنگ تحمیلی و بر اساس آینده نگری ایشان تشکیل شد ایشان هدف از تشکیل بسیج را حفظ نظام جمهوری اسلامی بیان کردند .

احمدی گفت: حتی در جنگ تحمیلی هم بسیجیان نقش زیادی داشتند و توانستند صحنه های بی بدیلی را در جنگ رقم بزنند و حتی امام هم در مدح بسیجیان جملات زیادی بیان کردندو حتی امروزه هم در هر جایی که بسیج وارد شده است حماسه آفریده شده است.

در پایان حلقه های صالحین خواهران هر اداره و سازمانی تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها