بوشهر_ جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در هفته بسیج بیش از 100 برنامه متنوع با موضوع و محورهای مختلف در سطح شهرستان بوشهر برگزار خواهد کرد که بازدید از خانواده شهداء، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست‌های روشنگری، نمایش اقتدار بسیج توسط نیروهای بسیجی، حضور در مصلی نماز جمعه بخش از این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۰۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج:غلامرضا شهابی با گرامیداشت آغاز هفته بسیج و یاد شههشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره از عناصری است که فعال در میدان حضور دارد.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی بسیج مانند برگزاری نهضت‌های روشنگری در سطح شهرستان، برگزاری یادواره‌های شهداء، برگزاری راهیان نور و ارتحال امام خمینی(ره)، برپایی جشن‌ها و عزاداری‌ها در مناسبت‌های مختلف، بازسازی واقعه غدیر از فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از نخبگان از سطح ابتدایی تا دانشگاه در عرصه علمی و حمایت از فعالین اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصادی نمونه‌ای فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف است.

شهابی افزود: سپاه مالک اشتر در سال جاری در عرصه اقتصاد مقاومتی، ساخت خانه مدد جویان، برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه پرورش قارچ، زنبور عسل، دام و طیور، گل خانه، کمک به کارآفرینان برای اشتغال‌زایی، پرداخت وام‌های اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی و دانش‌آموزی و بسیج محلات در کنار مأموریت‌های خود به این فعالیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه اقتدار بسیج امروز فراتر از مرزها است، عنوان کرد: کمک‌هایی به کشورهای سوریه، عراق و غیره، خدمات‌رسانی بسیج به همایش پیاده‌روی اربعین در خارج از مرزها نمونه‌ای از اقتدار بسیج در خارج و داخل از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و بسیجیان این پرچم را به دست صاحب اصلی صاحب الزمان(عج) خواهند رساند.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ابراز کرد: آماده و در میدان بودن نیروهای مقاومت بسیج در هر زمان و دوره‌ای که نظام و انقلاب با کمترین مشکل و خطری مواجهه شود نقش‌آفرین خواهد بود و مشکلات را از این نظام الهی دور خواهند کرد و بسیج همیشه امنیت کامل نظام را تضمین می‌کند.

شهابی اذعان کرد: اولین نهاد و گروهی که ندای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد مقاومتی لبیک گفتند نیروهای مردمی بسیج بودند که با برگزاری اردوهای جهادی با کیفیت‌ترین خدمات را با کمترین هزینه‌ها در مناطق محروم عرضه کردند و آموزش‌هایی درحوزه اقتصادی، پزشکی و علمی را به مردم آموختند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای جهادگر بسیجی بهترین و تنهاترین نهادی هستند که در عرصه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی پیشگام هستند و انتظار داریم برخی از مسؤولینی که فقط جلسات اقتصاد مقاومتی را برگزار می‌کنند اقدامات اجرایی در این حوزه داشته باشند و نهاد مردمی بسیج نیز کمک یار خواهد بود.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تصریح کرد: پیشگام‌ترین و بهترین نهادی که در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن ایستاده است و توانسته در عرصه بین‌المللی و ملی نقش‌آفرین باشد، بسیج است که نمونه آن می‌توان شهدای مدافع حرم و حضور در همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد.

جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر افزود: سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در هفته بسیج بیش از 100 برنامه متنوع با موضوع و محورهای مختلف در سطح شهرستان بوشهر برگزار خواهد کرد که بازدید از خانواده شهداء، غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نشست‌های روشنگری، نمایش اقتدار بسیج توسط نیروهای بسیجی، حضور در مصلی نماز جمعه بخش از این برنامه‌ها است.


ارسال نظرات